اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

حماسه بی‌نظیر 9 دی نمایش بصیرت دینی ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر اینکه مردم بصیر ایران بار دیگر توطئه دشمنان نظام را خنثی کردند، گفت: حماسه بی‌نظیر 9 دی نمایش قدرت و بصیرت دینی ملت ایران بود

حماسه بی‌نظیر 9 دی نمایش بصیرت دینی ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی ادارات شهرستان پاکدشت ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با پایبندی به اصل ولایت فقیه در نهم دی ماه توطئه‌های فتنه گران و دشمنان نظام را بار دیگر خنثی کردند.

فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تشریح اتفاقات پس از انتخابات 88 با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با حماسه نهم دی ماه که فرمودند «روز 9 دی به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم در تاریخ ماندگار شد»، اظهار داشت: حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در تظاهرات نهم دی ماه 88 در واکنش به حرمت‌شکنی عاشورا توسط برخی عوامل و ایادی فتنه و دشمنان نظام در 9 دی سال 88 حماسه‌ای بی‌نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب بود که بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلاب ملت آگاه ایران اسلامی را به‌خوبی نشان داد.

وی در ادامه با تاکید بر توجه به لایه‌های عمیق پیدایش ظهور حماسه 9 دی و تبیین عمق حرکت مردمی انقلاب اسلامی را که با حضور همه اقشار در این روز تاریخی رقم خورد، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با پایبندی به اصل ولایت فقیه در نهم دی ماه توطئه‌های فتنه‌گران و دشمنان نظام را بار دیگر خنثی کردند.

9 دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی ادارات شهرستان حماسه نهم دی ماه را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: خدا را شاکریم که با برخورداری از فرهنگ سرخ تشیع و پیروی از امام حسین (ع) و یاران با وفایش، نظامی در جهان مستقر شد که امروزه در سراسر گیتی به‌عنوان یکی از مستحکم‌ترین و بی‌نظیرترین نظام‌ها، رسالت منطقه‌ای و جهانی‌اش را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: با شروع حرکت پویا و سازنده در زمینه‌های مختلف ثابت کرد که اسلام و قرآن می‌تواند به‌عنوان سند نجات‌بخش بشریت بر قله بزرگترین مراکز علمی و جهانی قد علم کند و نشان دهد که ابنای بشر در هر نقطه‌ای از جهان می‌توانند زیر پرچم اسلام قرار گیرند و راه نجات آیندگان را مهیا سازند.

مقبلی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی و نقش آنان در انعکاس اخبار و گزارش‌های سازمان مربوطه و عملکرد آنها اظهار داشت:روابط عمومی مغز متفکر سازمان است یعنی باید با دقت اوضاع را رصد کند، مسائل را تجزیه و تحلیل کند و در جهت پیشبرد اهداف سازمان مشاوره فکری دهد.

درپایان مسئول روابط عمومی فرمانداری برنامه‌ها و مصوبات هیئت رئیسه را تشریح کرد و سپس مدیران روابط‌ عمومی ادارات به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

این گزارش حاکی است، نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان پاکدشت با حضور قربنعلی مقبلی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پاکدشت و مسئولان روابط‌ عمومی ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول