اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

9 دی روز پاسداری مردم از نهضت عاشورا است

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: 9 دی روز پاسبانی مردم ایران از نهضت عاشورا و نظام جمهوری اسلامی است.

9 دی روز پاسداری مردم از نهضت عاشورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی وندوچالی صبح امروز در مراسم بزرگداشت نهم دی روز بصیرت در جمع کارکنان اداره گاز این شهرستان افزود: 9 دی محصول تدبیر عاقلانه و مدبرانه مقام معظم رهبری بود که مردم علاقمند به نظام توانستند واقعیت را بفهمند.

وی اظهار داشت: نهم دی تبلور اطاعت‌پذیری ملت از ولی فقیه بود که این اطاعت‌پذیری موجب سربلندی ایران اسلامی و خفقان دشمنان شد.

به گفته فرماندار نکا، خاموشی فتنه 88 نتیجه اطاعت‌پذیری از رهبری و هوشیاری مردم بوده است و اکنون نیز مردم با همان توان در حمایت همه جانبه از رهبری و نظام ایستاده‌اند.

وی نهم دی را دفاع از کلیت نظام دانست که اقتدار نظام را به نمایش درآورد و اینکه 50 میلیون ایرانی همنوا و همگام با هم در دفاع از ولایت به میدان آمدند و با این حضور حماسی خود، تمام ترفندها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

رجبی تصریح کرد: حادثه روز نهم دی مردمی و اسلامی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران را به تمام جهان نشان داد و دشمنان را از ایجاد تفرقه در بین آحاد ملت ما ناامید ساخت.

وی خاطر نشان کرد: این روز به عنوان یک افتخار ملی در تاریخ مردم ایران برای همیشه ثبت می‌شود زیرا مردم با بصیرت و احساس مسئولیت به پا خاستند و از نظام اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) دفاع کردند و دشمنان را سر جای خود نشاندند.

فرماندار نکا گفت: حماسه مردمی و با بصیرت نهم دی ماه با گذر سه سال دارای ابعاد مختلف و تحلیل‌های بسیاری است که باید توسط کارشناسان خبره تحلیل شده و برای نسل‌های آینده به عنوان سند ماندگاری در دفاع از ولایت به نمایش درآید.

انتهای پیام/86002/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول