اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

حماسه 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: حضور حماسی ملت ایران در نهم دی تلاطم و آتشی را که فتنه‌گران برای براندازی نظام اسلامی شعله‌ور کرده بودند، خاموش کرد.

حماسه 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی ماه که در محل مسجد جامع میدان بشرویه برگزار شد، اظهار کرد: اسلام در تمام مقاطع امور معنوی، سیاسی و بین‌المللی جامعه را در ابعاد مختلف و زمینه پیشرفت و تعالی بشر را زمینه‌سازی می‌کند.

وی ادامه داد: نقش بیعت و همراهی مردم با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و پیروی از ولایت فقیه حائز اهمیت است و زمانی که مردم با حمایت‌های خود در رکاب امام و رهبر خود حرکت کنند بدون شک آن نظام و انقلاب استوار و پایدار می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: هدف دشمنان از توطئه‌چینی‌های مختلف علیه ایران برچیدن اسلام و پایان دادن به حاکمیت اسلامی است و درصدد از بین بردن جایگاه و قداست ولایت فقیه در کشور هستند.

نوفرستی با اشاره به جریان حوادث پس از انتخابات و فتنه 88 در کشور تصریح کرد: در فتنه 88 گروه‌ها و احزاب زیادی همچون سلطنت‌طلب‌ها، خودفروختگان داخلی و خارجی و منافقان که به نابودی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران امید بسته بودند با شعار جدایی دین از سیاست گروهی از افراد عادی را از راه منحرف کردند.

وی یادآور شد: گروه‌های فریب‌خورده و فتنه‌گر با ایجاد شورش و اغتشاش در خیابان‌ها، روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان، آتش زدن خیمه‌ها و بیرق‌ها در روز عاشورا و حرمت‌شکنی به ارزش‌های انقلاب و امام راحل، برگشت به فرهنگ جاهلی و حرکت رضاخانی برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه این رفتار فتنه‌گران، واکنش پرخروش ملت ایران در نهم دی ماه را به دنبال داشت، گفت: حضور حماسی ملت ایران در نهم دی تلاطم و آتشی را که فتنه‌گران برای براندازی نظام اسلامی ایران شعله‌ور کرده بودند، خاموش کرد.

نوفرستی عنوان کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 9 دی نشان داد بصیرت ملت ایران بسیار نافذتر از شمشیر فتنه و سراب خودساخته فتنه‌گران خارجی می‌تواند مسیرها را روشن کند.  

انتهای پیام/69006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول