اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

بارزترین نقش را در خلق 9 دی رهبری و مردم داشتند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بارزترین نقش در خلق 9 دی متعلق به رهبری و مردم است.

بارزترین نقش را در خلق 9 دی رهبری و مردم داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گلستان اظهار داشت: اگر بخواهیم در خلق حماسه یوم‌الله 9 دی نقشی را قائل شویم بارزترین نقش را باید به رهبری نظام و مردم بدهیم که یکی با درایت و هوشیاری راه را نشان داد و مردم نیز با بصیرت بالای خود دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی را مایوس کردند.

وی تصریح کرد: 9 دی یک آزمون بزرگ الهی بود که مردم گرگان هم مانند سایر نقاط ایران از آن سربلند بیرون آمدند، در حقیقت در تاریخ اسلام چنین مسائل و مشکلاتی داشتیم که در مسیر تحقق اسلام خللی را به وجود آورد اما مردم ولایتمدار گرگان و ایران نشان دادند که درس‌های تاریخی را خوب می‌فهمند و از عبرت‌های تاریخی استفاده می‌کنند.

9 دی روز ولایت و روز غدیر بود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر من 9 دی روز ولایت بود، روز غدیر بود، روز شفافیت و بصیرت و روزی که مردم ایران بصیرت را به معنای واقعی ترسیم کردند.

امامی عنوان کرد: حضور امروز مردم گرگان هم در سومین سالگرد این واقعه نشان از درایت و هوشیاری امت حزب‌الله گرگان دارد و این مردم همواره نشان دادند که هر جا پای اسلام و دفاع از ایران باشد در میدان حاضر هستند و با هیچ طمعی معامله نخواهند کرد.

وی ادامه داد: در فتنه 88 عده‌ای می‌خواستند راس نظام را نشانه بگیرند لذا مدام ولایت فقیه را مورد هتک حرمت قرار می‌دادند آنها فهمیده بودند که در این کشور تا ولایت در راس کار باشد نمی‌توانند جولان دهند و بیت‌المال را به غارت ببرند لذا به دنبال ایران بدون ولایت هستند، ایرانی که شیعه علوی نباشد تا بدین وسیله دست به چپاول و غارت کشور بزنند.

در فتنه 88 مدعیان خط امامی به انتخاب امام (ره) توهین کردند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در فتنه 88 عده‌ای که خود را خط امامی می‌دانستند و مدعی بودند که برای احیای آرمان‌های امام به میدان آمدند در مقابل نایب امام ایستادند و به انتخاب امام (ره) توهین کردند.

وی اضافه کرد: گستاخی این عده به حدی بود که حتی عکس امام را نیز در 16 آذر 88 پاره کردند و دل هزاران عاشق امام (ره) را خون کردند این جسارت‌ها ادامه یافت تا در روز عاشورا این عده از خدا بی‌خبر با تحریک رسانه‌ها و ماهواره‌ها خیمه‌های امام حسین (ع) را به آتش کشیدند و به عزاداران حمله کردند که این صحنه‌ها یادآور روز عاشورای 61 هجری بود که کفار با سوت و کف و هلهله به اهل بیت تاختند و به هیچ چیز رحم نکردند.

مردم ایران عاشق مذهب و مکتب اسلام هستند

امامی ادامه داد: مردم ایران عاشق مذهب و مکتب اسلام هستند و اگر کسی بخواهد احساسات مذهبی آنها را تحریک کند خودشان آنها را محاکمه می‌کنند و دیدیم که در 9 دی مردم به میدان آمدند و سران فتنه و ساکتین فتنه و فتنه‌گرانی که 8 ماه تمام دل ملت و رهبری را خون کردند در خیابان محاکمه کرده و این بساط 8 ماهه را جمع و جور کردند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گرگان همواره در دفاع از انقلاب و اسلام پیشقدم بوده و همان طور که از نام قدیمی این شهر بر می‌آید زمانی این شهر را دارالمومنین می‌خواندند و این نشان می‌دهد مردم گرگان علاقه و احساسات مذهبی بالایی دارند و در هشت دی ماه 88 گوشه‌ای از آن را نشان دادند.

گلستانی‌ها در دفاع از اسلام و انقلاب کم نگذاشته‌اند

وی ادامه داد: استان گلستان در دوران دفاع مقدس 4000 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده که این هم سندی زنده است که نشان می‌دهد مردم استان در دفاع از اسلام و انقلاب کم نگذاشته‌اند.

انتهای پیام/2307/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول