اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

پیمانکار گازرسانی 396 روستای مازندران تعیین شد / پروژه‌های 22 میلیاردی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به بهره‌مندی از نعمت گاز در مازندران از تعیین پیمانکار برای 5 شهر و 396 روستای مازندران خبر داد.

پیمانکار گازرسانی 396 روستای مازندران تعیین شد / پروژه‌های 22 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محسن عرب مقصودی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ظهر امروز در مراسم افتتاحیه گازرسانی به پل سفید سوادکوه با بیان اینکه تلاش و جدیت وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز موجب مضاعف شدن فعالیت‌های ما را فراهم کرده است، گفت: برای حل مشکلات پروژه گازرسانی به سوادکوه نمایندگان سابق و جدید و مسئولان استانی و شهرستانی تلاش کردند.

عرب مقصودی به صفرب ودن میزان گازرسانی قبل از انقلاب در مازندران اشاره کرد و با بیان اینکه گازرسانی به استان مازندران ثمره خون شهدا است، افزود: نصب هر علمک بر درب منازل را پیام انقلاب اسلامی برای شهروندان می‌دانیم.

وی از وجود 14 هزار و 662 کیلومتر لوله خط تغذیه در استان خبر داد و گفت: 912 هزار و 408 مشترک گاز در مازندران از نعمت گاز بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از برخورداری 45 شهر از 57 شهر مازندران از نعمت گاز خبر داد و افزود: شهر پل سفید چهل و ششمین شهر دارای گاز طبیعی در مازندران است.

وی از تعیین پیمانکار برای 5 شهر و 396 روستای مازندران خبر داد و یادآور شد: 3 شهر جلگه‌ای و 2 شهر کوهستانی در طرح‌های جدید ما وجود دارد که ارزش آن به 22 میلیارد تومان است.

عرب مقصودی از انجام مطالعات اولیه برای 6 شهر کوهستانی در مازندران خبر داد و یادآور شد: 97 درصد از خانوارهای شهری مازندران از گاز بهره مند هستند.

این مسئول استانی از امکان گازرسانی برای یک‌هزار و 836 روستای مازندران خبر داد و گفت: یک‌هزار و 339 روستای مازندران از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی از فاصله 77 کیلومتری سوادکوه با منبع گاز و خط انتقال خبر داد و گفت: لوله‌هایی با قطر 16 اینچ در 5 فاز و با اعتبار 290 میلیارد ریال به شهر پل سفید رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از وضعیت مناسب حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر و جویبار برای گازرسانی خبر داد و یادآور شد: صددرصد قائمشهر و جویبار و 74 درصد مناطق شهری سوادکوه از گاز بهره‌مند هستند و با گازرسانی به پل سفید این درصد به 97 رسیده است.

وی به لزوم هزینه 980 میلیارد ریالی برای پروژه گازرسانی به روستاهای مازندران اشاره کرد و افزود: 80 روستا در طرح مطالعه قرار دارند و 71 درصد روستائیان مازندران از گاز بهره‌مند هستند.

عرب مقصودی افزود: مازندران از لحاظ تعداد و ضریب نفوذ گاز در خانوارهای روستایی کشور رتبه اول را داراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از پوشش 582 واحد صنعتی مازندران و 91 جایگاه سی ان جی از گاز خبر داد و یادآور شد: 32 درصد از روستاهای سوادکوه از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/86015/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول