اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

روحیه 9 دی ضامن اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: 9 دی دست بیعت مجدد امت با رهبری بود و روحیه این حماسه نیز ضامن اقتدار ایران عزیز است.

روحیه 9 دی ضامن اقتدار ایران است

ابوالفضل طاهر‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی روز همبستگی و فاق ملی بود که مردم همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی در این روز ثابت کردند که در هر زمان احساس کنند خطری در کمین انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن قرار داشته وارد صحنه شده و از آرمان‌ها پاسداری می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه صحنه‌هایی مانند 9 دی تاکنون بار‌ها تکرار شده است، افزود: مردم با حضور در حماسه خروشان و جاوید 9 دی دین خویش را انجام داده و دست بیتی مجدد با رهبری دادند.

وی بیان داشت: ملت بصیرت و عزت‌مند ایران اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی 9 دی نشان دادند که همواره پشت سر رهبری ایستاده و از آرمان‌ها و معیار‌های حقیقی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی قاطعانه حمایت و بر روی این آرمان‌ها نیز پافشاری می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: دشمنان خارجی و دشمنان اگر هر بار قصد تجاوز و جسارت به مرز‌های ایمان و ارزش‌های نظام اسلامی را داشته باشند قطعا مردم با تمام انرژی و توان به صحنه آمده و با روحیه 9 دی حماسه‌های دیگری را می‌آفرینند.

طاهرخانی ادامه داد: فتنه 88 نشان ‌دهنده بی‌بصیرتی دسته‌ای از خواص بود که راه خویش را از انقلاب اسلامی جدا کرده و به دشمنی با ملت و آرمان‌های اسلامی به پا خواستند که البته توسط ملت دفاع شده و از میان برداشته شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: امروز تدابیر و رهنمود‌های ماندگار، حکیمانه، دلسوز و همچنین پدرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سرلوحه کار تمام مسئولان و مردم قرار داشته و ملت نیز با قدرت راه شهدا و اهداف آنان را پیموده و با بصیرت حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید با کار و همت مضاعف کشور را به اهداف و مقاصد بلند خویش نزدیک کرده و سبب پیوند بیشتر مردم با اصول انقلاب اسلامی شویم.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول