اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

حضور پرشور مردم در 9 دی ارزش‌های الهی را احیا کرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: حضور پرشور مردم در 9 دی، فتنه‌گران را زمین‌گیر و ارزش‌های الهی را احیا کرد.

حضور پرشور مردم در 9 دی ارزش‌های الهی را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور حجت‌الاسلام قاسم روانبخش ظهر امروز در گرامیداشت روز ملی بصیرت در تکیه ابوالفضلی(ع) نیشابور، اظهار کرد: حضرت آقا از مردم خواستند مردم در انتخابات برای رأی دادن حجت شرعی داشته باشند.

وی با بیان اینکه به دنبال تقسیم مناصب نیستیم تا تعداد رأی کاندیدای جبهه را بالا ببریم، اضافه کرد: ما بنا به تاکید حضرت آقا و همچنین آیت‌الله مصباح یزدی قصد داریم دنبال اصلح بگردیم و اجماع کنیم.

وی با بیان اینکه شوراها مهم هستند و می‌توانند در توسعه شهرها تاثیرگذار باشند، تصریح کرد: این پست نباید به دست افراد مسئله‌دار بیفتد و این سنگر را نباید از دست داد و باید افراد صالح، موجه و رأی‌آور را پیدا و کمک کرد تا به شوراها راه یابند.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: جبهه پایداری به دنبال خالص‌سازی و بالا بردن عیار اصول‌گرایی است.

روانبخش خاطر نشان کرد: هدف فتنه‌گران از حمله به جایگاه ولایت فقیه این است که اگر فتنه دیگری شد، کسی نتواند فتنه را جمع کند و مردم به دنبال حرفش بروند.

به نظر وی تلاش رسانه‌های بیگانه چون «بی‌بی‌سی» و «ووآ» در تخریب چهره معنوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای این است که حضرت آقا را از چشم مردم بیندازند.

روانبخش با تاکید بر اینکه مردم در 9 دی بصیرت نشان دادند، تصریح کرد: باید رئیس جمهوری از نوع 9 دی انتخاب کنیم.

سردبیر هفته‌نامه «پرتو» یادآور شد: اینهایی که زودتر از سوت داور می‌دوند، دارای عناوینی چون 2+1 هستند، گزینه مطلوب نیستند.

روانبخش اظهار امیدواری کرد که رئیس جمهوری توسط مردم انتخاب شود که کشور را در دهه عدالت به قله‌ای از پیشرفت برساند که دیگر کسی نتواند ایران اسلامی را تهدید کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید دارای ویژگی‌هایی چون پرکاری، داشتن باور به ارزش‌های دینی و ولایت‌پذیری باشد.

انتهای پیام/70001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول