اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه:

هیچ‌کس حق ندارد عظمت 9 دی را به نام خود مصادره کند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران گفت: هیچ‌کس حق ندارد عظمت 9 دی را به نام خود مصادره کند.

هیچ‌کس حق ندارد عظمت 9 دی را به نام خود مصادره کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سردار رمضان شریف ظهر امروز در همایش گرامی‌داشت روز بصیرت در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور، اظهار داشت: این روز متعلق به ملت با عظمت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در این تظاهرات در نقاط مختلف کشور عکس هیچ شخصیتی به جز عکس مقام معظم رهبری دیده نشد و هیچ شعاری جز در حمایت از انقلاب اسلامی، ارزش‌های دینی و مقام معظم رهبری، شنیده نشد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ما در اداره امور صبر و حوصله دارد، عنوان داشت: این ملت زمانی که حس کند گفتمانی می‌خواهد مقابل انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بایستد تعارف ندارد و برخورد می‌کند.

وی یادآور شد: نهم دی‌ماه پایانی برای طراحی هشت ماهه نظام استکباری و دنباله‌های داخلی آن‌ها بود. این ملت مستحق دریافت بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات است. باید وضعیت به‌گونه‌ای باشد که دنیا ببیند نظام کارآمد ولایت فقیه دنیا و آخرت ما را آباد می‌کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: وضعیت باید به‌حدی برسد که ملت شیعه امیرالمؤمنین(ع) از بهترین استانداردها در حوزه‌های مختلف زندگی برخوردار باشد.

شریف با اشاره به اینکه 9 دی، نقطه عطفی برای مبارزات مردم ایران و روز پایبندی آنها به احکام اسلام و اطاعت از ولی فقیه است، افزود: 9 دی ماه باید سرمشق همه کسانی که در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی فعال هستند، قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: همه عظمت ملت ما در گذر از بحران‌های مختلف، محصول توجه ملت به فرامین و نگاه مقام معظم رهبری است. برخورد کردن با ارزش‌های دینی سرانجامی جز سرافکندگی و شرمساری به دنبال ندارد.

شریف اظهار داشت: 9 دی برای کسانی که در آن صحنه نقش‌آفرینی کردند درس‌های عبرت زیادی دارد.

انتهای پیام/70017/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول