اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامیان:

مردم در 9 دی نگذاشتند واقعه کربلا دوباره تکرار شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامیان گفت: در 9 دی مردم با آگاهی و بصیرت و همان درسی که از جریان کربلا و امام حسین(ع) گرفتند، نگذاشتند واقعه کربلا دوباره تکرار شود.

مردم در 9 دی نگذاشتند واقعه کربلا دوباره تکرار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام محمد طاهری شامگاه شنبه در جمع بسیجیان شهرستان رامیان اظهار داشت: امروز به عنوان یکی از روزهای مهم انقلاب اسلامی که مقابله با یکی از فتنه‎های داخلی که با کمک اجانب و دشمنان انقلاب اسلامی صهیونیست و آمریکای جنایتکار بود شاهد بیعت و همدلی مردم و تجدید عهد و پیمان مجدد با رهبر انقلاب هستیم.

وی عنوان کرد: در انتخابات سال 88 آمریکا  فکر می‎کرد با مطرح کردن سیاست‎ها و انقلاب‎های مخملی می‎تواند اساس انقلاب اسلامی را برهم زند و با روحیه وحشی‎گری و خبائث‎گری در عاشورا با امام حسین(ع) و قمر بنی‎‌هاشم (ع) و علم و خیمه امام حسین(ع) با حق‎جویی و عدالت‎خواهی آن چیزی را که در فطرت تمام انسان‎ها است، مقابله کند.

طاهری عنوان کرد: مردم با آگاهی و بصیرت و همان درسی که از جریان کربلا و امام حسین(ع) گرفتند، نگذاشتند واقعه کربلا دوباره تکرار شود.

در همه صحنه‎ها باید نگاه به رهبر باشد

امام جمعه رامیان تصریح کرد: در همه صحنه‎ها باید نگاه به رهبر باشد ببینیم چه موضع‎گیری و چه نکته و چه فرمایشی دارند و دوست و دشمن را چطور معرفی می‎کنند.

وی ادامه داد: مردم دشمن را که رژیم صهیونیستی به عنوان نماینده و مظهر خبائث غرب و در راس آن آمریکای جنایتکار و توطئه و فتنه‎های آنها را به خوبی شناختند و حاضر هستند جان و مال خود را فدای این اسلام کنند، همان کاری که در دوران دفاع مقدس انجام دادند؛ ولی حاضر نیستند ذره‎ای از حق و حقیقت و ولایت حدود شود.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: اگر انسان‎ها این دو نکته را بدانند که هرم دشمن کجاست و آن راس حاکمیت دینی، فرمایش و موضع‎گیری‎اش چگونه است مطمئناً دچار اضطراب و تشویش نخواهد شد و این کار بزرگ را مردم مومن و متدین ما در 9 دی به نحو احسن و شایسته انجام دادند.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول