اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌:

اگر بصیرت نبود 9 دی خلق نمی‌شد

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: اگر بصیرت نبود 9 دی خلق نمی‌شد و همین بصیرت مردمی، حماسه بی‌نظیر 9 دی را خلق کرد.

اگر بصیرت نبود 9 دی خلق نمی‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در نشست بصیرتی-سیاسی فرهنگیان خرم‌آباد که در کانون ادب این شهرستان برگزار شد، گفت: سالروز 9 دی روز بزرگ و یادآور 22 بهمن است و در تاریخ انقلاب با واقعه غدیر خم برابر است.

وی افزود: مردم ایران در ولایتمداری پیشتاز هستند و ولایتمداری خود را هم در صحنه‌های دفاع مقدس و هم در الگو انتخاب کردن نشان داده‌اند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه امسال سومین سالروز حماسه 9 دی را پشت سر می‌گذاریم، گفت: وظیفه معلمان بصیرت‌افزایی به دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: باید چیستی، چرایی و چگونگی بصیرت را بشناسیم و آن را در اختیار نسل جوان قرار دهیم.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه همان طور که در قرآن آمده بعضی‌ها چشم سرشان کور نیست بلکه چشم دلشان کور است، گفت: بصیرت‌شناسی را می‌توان در صحنه عملیاتی شناخت.

وی با بیان اینکه بصیرت تشخیص حق از باطل است، یادآور شد: 9 دی هنوز برای مردم باز نشده چراکه این حرکت باعث شد، بیداری اسلامی در منطقه، قدرت اسلام و ... به نمایش گذاشته شود.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: 9 دی‌ماه تجلی ولایت‌محوری شاگردان مکتب ولایت و مردم‌سالاری دینی است.

حاجی‌صادقی اظهار داشت: دشمن و استکبار جهانی احساس کرده با انقلاب اسلامی ایران موجودیتش در حال تغییر است، لذا برای از بین بردن انقلاب نقشه‌ها و فتنه‌های مختلف طراحی می‌کند، بعد از اینکه دیدند در فتنه سال 88 نتوانستند محاسبات را تغییر دهند و مردم را از ولایت جدا کنند، اکنون با حرکت‌های دیگر می‌خواهند انقلاب اسلامی را از بین ببرند و می‌خواهند با تحریم مقاومت مردم را بشکنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن موضع ضعف دارد و آمریکا از انقلاب اسلامی ایران ‌هراس دارد.

وی یادآور شد: قرآن کریم به ما فرمان داده است، هر ملتی که با استکبار تن به مذاکره بدهد تن به ذلت داده است.

حاجی‌صادقی افزود: حیاط و هدایت یک انسان به بصیرت او بستگی دارد و باید گفت، بقای جمهوری اسلامی بصیرت است، چراکه بصیرت به مردم قدرت تشخیص و مقاومت می‌دهد.

وی گفت: اگر بصیرت نباشد، انسان کور و ابزارش هم در دست دشمن است.

حاجی‌صادقی افزود: امروز استکبار جهانی انقلاب اسلامی را خطری جدی برای موجودیت خود می‌داند و در صدد است با فتنه‌ای جدید با عنوان تحریم و فشار اقتصادی بر مردم، ما را به عقب‌نشینی از پیروی از ولایت وادار کند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیام 9 دی‌ماه، ملت ایران را ملتی قدرشناس و اهل مقاومت نشان داد و نهادینه شدن مقاومت در تمام عرصه‌ها موجب ناکامی دشمن می‌شود.

وی تصریح کرد: فتنه آینده در انتخابات 92 در راه است، پس همه مسئولان و مردم باید هوشیار باشند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور گفت: فرهنگ مقاومتی باید در جامعه ایجاد شود، چراکه با ایجاد فرهنگ مقاومتی، اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد.

وی تصریح کرد: مردم باید در انتخابات آینده کسانی را انتخاب کنند که نسبت به ولایت فرمانبردار باشند و اینکه خود را نوکر مردم بدانند.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول