اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس:

9 دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی ایران اسلامی بود

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس گفت: 9 دی 88 جشن بلوغ فکری و شخصیتی ایران اسلامی بود که در آن روز مردم با حضور به موقع نشان داده‌اند آگاه‌ترین مردم دنیا هستند.

9 دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی ایران اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام ایوب الهیاری صبح امروز در مراسمی که به مناسبت نهم دی با حضور کارکنان انتظامی سلماس در نمازخانه این یگان ترتیب یافته بود، اظهار داشت: مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در نهم دی 88 مشت محکمی به دهان فتنه گران و استکبار جهانی زدند و بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.

وی افزود: در این روز مهم و تأثیرگذار ملت برای چندمین بار در طول 33 سال گذشته بر وفاداری خود نسبت به آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدای دوران دفاع مقدس، اهداف انقلاب و منویات مقام معظم رهبری اصرار و پافشاری کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس تصریح کرد: مردم ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب با حضور خود در تمام صحنه‌ها به ویژه در نهم دی ‌ماه 88 نشان داده‌اند که آگاه‌ترین مردم دنیا هستند.

این مسئول 9 دی را روز مهم و تاریخی تجلی ولایت‌مداری مردم ایران نامید که در آن عشق به ولایت و ائمه اطهار (ع) بر تمام مسایل حاشیه‌ای غلبه کرد.

الهیاری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری به سران فتنه که فرموده بودند کاری نکنید که شروع آن دست شما باشد و پایان آن از دست شما خارج شود، گفت: آن‌ها به هیچ‌ یک از رهنمودها توجه نکردند و اغتشاش و اردوکشی‌های خیابانی ایجاد کردند که با جواب دندان‌شکن مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی مواجه شد.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب یکی پس از دیگری در سایه بصیرت بالای مردم خنثی شده، افزود: اطاعت از ولایت فقیه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری کشور را در مقابل همه تهدیدها بیمه کرده است.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس اذعان داشت: امروز استکبار جهانی انقلاب اسلامی را خطر جدی برای موجودیت خود می‌داند و در صدد است در فتنه‌ای جدید با عنوان تحریم و فشار اقتصادی مردم ما را به عقب‌نشینی از پیروی از ولایت وادار کند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول