اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گلستان:

9 دی تداوم انقلاب اسلامی را تا سال‌های متمادی تضمین کرد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گلستان گفت: 9 دی تداوم انقلاب را تا سال‌های متمادی تضمین کرد.

9 دی تداوم انقلاب اسلامی را تا سال‌های متمادی تضمین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی طالع‌زاری پیش‌ازظهر امروز در جمع خانواده شهدای شهر گرگان اظهار داشت: یوم‌الله 9 دی در برهه‌ای از زمان برگزار شد که تشخیص حق و باطل به خاطر خاصیت پیچیده فتنه چندان واضح نبود و همین فضا باعث شد تا بسیاری از مردم تا مدت‌ها درگیر مسائل و مشکلات شوند اما بعد از سخنرانی روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88 بسیاری از مردم که ولایت فقیه را شاخص می‌دانستند از اردوگاه معترضان بیرون آمدند و صف خود را با دشمنان قسم‌خورده نظام جدا کردند.

بین انتقام و اعتراض فرق زیادی وجود دارد

طالع‌زاری گفت: بین اعتراض و انتقام تفاوت بسیاری وجود دارد و آنچه که ما در فتنه 88 دیدیم اصلاً اعتراض نبود و دیدیم که تمامی دشمنان قسم‌خورده ما اعم از منافقین که دستشان به خون جوانان ما آلوده است، انجمن پادشاهی، سلطنت‌طلب‌ها، مارکسیست‌ها، اقلیت و اکثریت و حتی جنایتکار تروریست عبدالمالک ریگی هم به میدان آمد و آموزش‌های بمب‌گذاری به مخالفان نظام یاد می‌داد، در یک طرف ایستادند و می‌خواستند در این فرصت به دست آمده در پوشش اعتراض به نتیجه انتخابات از نظام اسلامی و ولایت فقیه انتقام بگیرند.

اعتراض به نتیجه انتخابات چرا به توهین به مقدسات منجر شد

وی عنوان کرد: فرضاً اگر اعتراضی هم باشد باید به مجریان انتخابات و دولت منتخب شده باشد اما در شعارهای توهین‌آمیز اراذل و اوباش دیدیم که به امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری هتک حرمت شد و حتی این اوباش از جسارت به ساحت مقدس امام حسین (ع) هم دریغ نکردند پس ماهیت این فتنه نمی‌تواند بر مبنای اصول اسلامی و برنامه‌ای داخلی برای احقاق حق باشد بلکه طراحی بود که از سال‌ها قبل در خارج از کشور صورت گرفت و دنبال فرصتی بود که برای خودش جای پایی باز کند و فرصت بعد از انتخابات و بهانه تقلب این موقعیت خوب را برای آنان به وجود آورد.

در شکل‌گیری فتنه شبکه‌های اجتماعی نقش داشتند

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گلستان اذعان داشت: در پیدایش این فتنه عمیق شبکه‌های اجتماعی و اینترنت و ماهواره‌ها هم نقش بسزایی داشتند و در برگزاری تجمعات و دسته‌جات در نقاط مختلف تهران نقش محوری داشتند.

طالع‌زاری ابراز داشت: این عده آن طرف نشسته‌اند و مدام به جوانان مردم می‌گفتند که فلان جا بروید و آنها را تحریک به مبارزه برای آزادی می‌کردند برخی جوانان غافل هم گول این افراد را خوردند اما خیلی‌ها هم به میدان آمدند و همت‌وار و خرازی‌وار از ولی زمان دفاع کردند.

جوانان فریب چهره زیبا و جذاب اینترنت را نخورند

طالع‌زاری ادامه داد: به جوانان توصیه می‌کنم که فریب چهره زیبا و جاذبه‌های دروغین اینترنت و ماهواره‌ها را نخورند چراکه اینها سرابی بیش نیست و پشت این همه جذابیت هیچ دانش و خلاقیتی نهفته نیست و آنچه که دیده می‌شود نوعی اومانیسم افسارگسیخته است که ارمغان غرب برای بشریت است که از نظر مکتب ما مردود است و ما برای سعادت بشر برنامه‌ای مدون در قالب دین اسلام و آموزه‌های آن داریم که با انقلاب اسلامی بارقه‌هایی از آن را در خاورمیانه می‌بینیم.

جمهوری اسلامی در این سه دهه آبدیده شده است

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در این سه دهه صحنه‌های این چنینی فراوانی به خود دیده و در هر کدام از این فتنه‌ها و غائله‌ها تجارب بسیاری را اندوخته و راه‌های مقابله با فتنه‌های آتی را نیز به خوبی فراگرفته است.

وی اضافه کرد: به همین لحاظ من می‌گویم که هر چقدر به جلوتر برویم با استفاده از تکنولوژی‌های روز کنترل فتنه‌ها و آشوب‌ها راحت‌تر خواهد بود و انقلاب اسلامی هم پخته‌تر و با درایت بیشتری عمل خواهد کرد و این موضوع است که دشمنان ما را به گزینه‌هایی چون جنگ و حمله نظامی می‌کشاند.

انتهای پیام/2307/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول