اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان:

مهم‌ترین دستاورد 9 دی پالایش درونی انقلاب از برخی چهره‌ها بود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: مهم‌ترین دستاورد ۹ دی پالایش درونی انقلاب از برخی چهره‌ها بود.

مهم‌ترین دستاورد 9 دی پالایش درونی انقلاب از برخی چهره‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد صبح امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی گرگان اظهار داشت: عوامل و عناصر مختلفی در پیدایش حماسه ماندگار 9 دی که از آن می‌توان به یوم‌الله نام برد، دخیل بود.

وی تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت مردمی را می‌توان یکی از مهم‌ترین عوامل پیدایش حماسه 9 دی نام برد که در سایه این بصیرت مردمی غبارهای فتنه فروکش کرده و جبهه حق از باطل متمایز شد.

عنصر باورهای مذهبی از عوامل مهم خلق حماسه 9 دی است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه عنصر باورهای مذهبی و دینی نیز از عوامل مهم خلق حماسه 9 دی است اذعان داشت: ماهیت ضد دینی جریان‌های معاند و مخالف در حمله ناجوانمردانه به دستجات عزاداری سیدالشهدا و نیز پایکوبی و سوت و کف‌زنی اغتشاشگران در روز عاشورا برای مردم روشن شد.

وی عنصر رهبری را نیز از جمله عوامل دیگر پیدایش حماسه ماندگار 9 دی ماه دانست که مدیریت حکیمانه و ایستادگی مثال‌زدنی رهبری انقلاب در برابر فشارها و خواسته نامشروع و غیرقانونی برخی کاندیداها و هواداران آنها در ابطال نتایج انتخابات و نیز روشنگری و بصیرت‌افزایی ایشان و در نهایت مقابله هوشمندانه و با تدبیر رهبر انقلاب با عوامل داخلی فتنه از جمله عوامل مهم و اثرگذار در حماسه 9 دی است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: عنصر عنایت الهی و تحقق وعده خدای متعال در نصرت مومنان نیز از جمله عوامل اصلی شکست توطئه دشمنان و ماندگاری حماسه 9 دی است که در این باره حضرت امام خامنه‌ای می فرمایند« هر چه انسان در اطراف این قضایا فکر می‌کند دست خدای متعال را، دست این قدرت را، روح حسین‌بن‌علی (ع) را می‌بیند، این کارها، کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد، این کار خداست، این دست قدرت الهی است».

پیامدها و دستاوردهای یوم‌الله 9 دی

بهمنی‌نژاد تصریح کرد: ماجرای فتنه سال 88 با وجود خسارت‌های جبران‌ناپذیری نظیر خدشه وارد کردن به امنیت ملی و حرمت‌شکنی ارزش‌های دینی و انقلابی و نظایر آن برای انقلاب داشته است، اما دستاوردهای مثبت زیادی نیز به همراه داشته است، همان گونه که قرآن کریم تاکید می‌کند که چه بسا اموری که شما به ظاهر از آن کراهت دارید اما خیری در آن نهفته است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای حماسه 9 دی افشای چهره نفاق و پالایش درونی انقلاب اسلامی از شخصیت‌ها و چهره‌هایی بود که سال‌های سال به دروغ در پس پرده تزویر و نفاق خود را پنهان کرده بودند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان افزود: دستاورد دیگر حماسه 9 دی اثبات پیوند ناگسستنی مردم با نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: دستاورد سوم اثبات نقش بی‌بدیل رهبری انقلاب در خنثی‌سازی توطئه دشمنان و سکانداران حرکت کشتی توفنده انقلاب اسلامی است.

بهمنی‌نژاد عنوان کرد: چهارمین دستاورد ضرورت حفظ هوشیاری و پرهیز از هرگونه غفلت از دشمنان است به نحوی که آنها حتی ممکن است فرصت‌هایی نظیر حضور گسترده مردمی در عرصه انتخابات را به یک تهدید و چالش علیه انقلاب تبدیل کنند.

9 دی نشان داد شخصیت‌ها نمی‌توانند ملاک و معیار حق و باطل قرار گیرند

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: دستاورد مهم حماسه 9 دی این است که افراد و شخصیت‌ها نمی‌توانند ملاک و معیار حق و باطل قرار گیرند، به تعبیر امیرالمومنین (ع) حق را با مردان نمی‌شود شناخت بلکه جبهه حق و باطل هر کدام دارای نشانه‌هایی هستند که افراد را باید با این ملاک و معیارها سنجید.

انتهای پیام/2307/ب40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول