اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

9 دی روز شکوفایی بصیرت و ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر 9 دی را روز شکوفایی بصیرت و ولایتمداری دانست.

9 دی روز شکوفایی بصیرت و ولایتمداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی صبح امروز در جمع کارکنان فرمانداری این شهرستان با اشاره به ضرورت تبیین درست از نهم دی به نسل‌های انقلاب گفت: نهم دی روز شکوفایی بصیرت و ولایتمداری امت و تجلی‌گاه بیداری اسلامی در مسیر ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در این روز حماسه‌ای آفریدند تا پیوند خود را به انقلاب ثابت کنند و همواره با وقت‌شناسی حمایتشان را از ولایت و اسلام اعلام داشتند.

وی با بیان ابعاد توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی و بی‌حرمتی به عاشورای حسینی در هفتم دی ماه سال 88 یادآور شد: در این توطئه‌ها دشمن همزمان به دنبال شکاف در مقوله جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

فرماندار نوشهر شکل‌گیری جریان انحرافی فتنه در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را یک پروژه حساب شده از سوی ایادی غرب و استکبار جهانی دانست و گفت: مردم در این روز با حضوری خودجوش و همه جانبه به عده‌ای از کسانی که با خیال واهی قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را داشتند و در حقیقت کار را تمام شده به نفع خود می‌دیدند، ثابت کردند که همیشه و در همه حال در سایه ولایت فقیه می‌مانند و گوش به فرمان رهبری هستند.

وی افزود: ایمان والای مردم به مبانی دینی، ارزش‌های انقلابی و ولایت فقیه که ریشه در تفکر و فرهنگ ناب عاشورایی دارد، عاملی بود که حماسه نهم دی ماه در ایران اسلامی خلق شود.

فرماندار نوشهر با قدردانی از هوشیاری مردم در نهم دی این حضور را نقطه عطف انقلاب برشمرد و گفت: داشتن روحیه انقلابی، سر دادن شعارهای دوران انقلاب و بصیرت از شاخص‌های اصلی حماسه 9 دی به حساب می‌آید و‌ مردم در این روز تاریخی و انقلابی آتش فتنه را برای همیشه خاموش کردند.

قمی خاطر نشان کرد:‌ خلق‌ حماسه 9 دی سال 88 توسط مردم ولایتمدار ایران اسلامی، مبین مشروعیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر زیاده‌خواهان و ایادی استکبار غرب است.

انتهای پیام/86019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول