اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

حماسه 9 دی در بین دانش‌آموزان تبیین شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: در راستای معرفی نهم دی ماه و افکار پلید دشمنان در مدارس برنامه‌های خوبی اجرا شد تا هدف مردم در دفاع از حریم ولایت و ثبیت موقعیت نظام جمهوری اسلامی بین دانش‌آموزان بازگو شود.

حماسه 9 دی در بین دانش‌آموزان تبیین شود

اکبر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: در روز نهم دی ماه که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، برنامه‌های متنوعی در سطح مدارس با اعزام سخنرانان به همراه مسابقات مختلف برای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه نهم دی روز شکست دوباره دشمنان داخلی و خارجی و خوردن سیلی محکمی از سوی ملت ایران اسلامی است، ادامه داد: همچنین به صورت نمادین با حضور امام جمعه این شهرستان زنگ بصیرت در مدرسه راهنمایی شهید قاسم‌زاده همزمان با سراسر کشور به صدا درآمد.

وی افزود: در راستای معرفی نهم دی ماه و افکار پلید دشمنان در مدارس برنامه‌های خوبی اجرا شد تا هدف مردم در دفاع از حریم ولایت و ثبیت موقعیت نظام جمهوری اسلامی بین دانش‌آموزان بازگو شود.

لطفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فعالیت‌های گسترده در بخش هوشمندسازی یادآور شد: در بخش هوشمندسازی مدارس بخش‌نامه‌ای از سوی استاندار مازندران مبنی بر اینکه دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و بانک‌ها وسایل فناوری و کامپیوتر و لوازم مرتبط مازاد خود را به آموزش و پرورش بدهند تا برای دانش‌آموزان مدارس شهری و روستایی استفاده شود، ابلاغ شد.

وی با اعلام اینکه آمل از لحاظ برگزاری کنکور و کیفیت آن در سطح استان رتبه برتر را کسب کرد، یادآور شد: هم‌اکنون اجرای کنکور به دانشگاه‌ها سپرده شده است همچنین در کنکور گذشته حدود 5 هزار دانش‌آموز چهارم متوسطه این شهرستان شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه آثار سه معلم پژوهشگر آملی به مرحله کشوری جشنواره معلمان پژوهنده راه پیدا کرد، ادامه داد: تهمینه علایی، ام‌البنین نبی‌پور و سحر رحمانی سه معلم پژوهنده این شهرستان بودند که آثارشان پس از انتخاب در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

انتهای پیام/86012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول