اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیاء کردستان:

فتنه‌گران در 9 دی به زباله‌دان تاریخ پیوستند

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیاء استان کردستان از حماسه 9 دی به عنوان نماد ولایت‌مداری ملت ایران نام برد و گفت: این حماسه فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

فتنه‌گران در 9 دی به زباله‌دان تاریخ پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمود الله‌مردای در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در جمع مردم همیشه در صحنه این شهرستان در مسجد النبی شهر دهگلان اظهار داشت: استکبار با راه‌اندازی فتنه درصدد خدشه‌دار کردن ایمان و ارزش‌های اسلام و مردم بود و می‌خواست به نوعی در بین  مردم و ولایت فاصله ایجاد کند که مردم راه حق را از باطل تشخیص دادند و آشوب‌طلبان را مأیوس کردند.

به گفته وی، دلسرد کردن مردم نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از اهداف فتنه‌گران در سال 88 بود که بصیرت مردم مانع از تحقق این هدف آنان شد.

جانشین دبیر ستاد احیاء استان کردستان خاطرنشان کرد: آنان انحراف مسیر انقلاب اسلامی را در سر می‌پرورانند و می‌خواستند که قدرت رهبری را به حداقل برسانند تا زمینه‌ای را برای دگرگونی و تغییر در جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

الله‌مرادی اضافه کرد: استکبار در جریان فتنه سال 88 از شخصیت‌ها و کسانی استفاده کرد که سابقه روشنی در نظام داشتند و این افراد به ابزار برای دشمنان تبدیل شدند تا زمینه را برای اجرای توطئه‌های شوم دشمن مهیا سازند اما بیداری ملت و هدایت داهیانه رهبری حماسه نهم دی را رقم زد تا دشمنان بار دیگر طعم تلخ شکست و یأس را بپذیرند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: حماسه نهم دی ماه مربوط به هیچ جریان و گروهی نیست بلکه این حماسه مربوط به یاران و دوستداران رهبری در همه صنوف و قشرها است.

جانشین دبیر ستاد احیاء کردستان تحمل مشکلات، تبدیل تهدیدها و تحریم‌ها به فرصت و پاسداری از خون شهدایی که در  دوران دفاع مقدس از ناموس و حیثیت این نظام و این مردم دفاع کردند و پای ولایت‌مداری و عزت و سربلندی رهبری و این نظام ایستادند، را از پیام‌های این حماسه بزرگ ذکر کرد.

وی در ادامه گفت: دشمن به دنبال آن است که محور مقاومت را در منطقه از بین ببرد و به همین جهت است که حزب‌الله لبنان، فلسطین، سوریه و کشورهای همسو با ایران را درگیر نابسامانی‌های داخلی می‌کند تا بلکه بتواند از این راه به نظام اسلامی به عنوان سرمنشأ بیداری اسلامی ضربه بزند.

وی در پایان افزود: دشمنان امروز همان دشمنان سابق هستند که با چهره و نقاب و رنگ دیگری علیه ایران دشمنی خود را ادامه می‌دهند و حرکت‌های شوم خود را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/79001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول