اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

حماسه 9دی انقلاب سوم ملت ایران بود

خبرگزاری فارس :امام جمعه قروه گفت: 9 دی ماه انقلاب سوم ملت ایران بود که بر مبنای بصیرت و آگاهی شکل گرفت.

حماسه 9دی انقلاب سوم ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه گفت: 9 دی، عبرتی عاشورایی برای دشمنان انقلاب اسلامی و تجلی حضور آگاهانه ملتی بود که با افتخار حمایت و پشتیبانی خود را از مقام معظم رهبری و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بصیرت و هوشیاری مردم در حرکت حماسی 9 دی پاسخ دندان‌شکنی به هتاکان و قانون شکنانی بود که قصد داشتند با فتنه‌انگیزی و تفرقه، اراده ملت مسلمان ایران را در دفاع از اسلام و انقلاب با خلل مواجه سازند.

امام جمعه قروه تصریح کرد: حماسه عظیم 9 دی موجب شد که بار دیگر جایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی به رخ تمامی جهانیان کشیده شود و نشان داد که عشق به امامت و ولایت جاودانه است.

فرماندار قروه نیز در این دیدار با تقدیر از حضور گسترده مردم این شهرستان در سالروز خلق حماسه نهم دیماه گفت: این حضور اعلام بیعتی مجدد با ولایت فقیه و آمادگی برای دفاع از عرصه دیانت و حریم ولایت بود.

محمدرسول شیخی‌زاده افزود: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی نشان دادند که با گذشت بیش از 3 دهه از انقلاب همچنان در اندیشه توسعه و پیشرفت کشور، خدمت به نظام و رهبری و گسترش عدالت در میهن اسلامی خویش است.

وی در پایان تأکید کرد: 9 دی تجلی بصیرت سیاسی مردم در دفاع جانانه از انقلاب و اطاعت از رهبری فرزانه و هوشمند است.

انتهای پیام/79009/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول