اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

منشا حضور ملت در 9 دی فرهنگ عاشوراست/فتنه 88 ویژگی‏ تمام فتنه‏ها را داشت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور مردم در 9 دی نشات گرفته از فرهنگ عاشوراست.

منشا حضور ملت در 9 دی فرهنگ عاشوراست/فتنه 88 ویژگی‏ تمام فتنه‏ها را داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‎الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان ضمن بزرگ‏داشت یوم‏الله 9 دی اظهار داشت: باید به حماسه 9 دی نگاه و توجه پررنگ‏تری داشت.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌جاری توجه بهتری نسبت به بزرگ‏داشت یوم‏الله 9 دی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این روز نباید از یاد و خاطره ملت پاک شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان فتنه‏ها و توطئه‎های زیادی را در طول 33 سال برای ملت و نظام داشته‏اند، تصریح کرد: فتنه سال 88 ویژگی‏های همه فتنه‏ها را داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همیشه در سنگر خود و در خط مقدم حضور دارند، اضافه کرد: نباید از دشمن و برنامه‏های آن غافل بود.

*نباید از توطئه دشمنان غافل بود

آیت‏الله خاتمی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از حضور گسترده مردم در روز 9 دی قدردانی کرده‏اند، یادآور شد: امروز نیز نباید از توطئه‏های دشمنان غفلت کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ عاشورایی مردم و زنده نگه‏داشتن عاشورا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز نشات گرفته از عاشوراست.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر از تعداد جلسات شورای فرهنگ عمومی عقب‏تر هستیم، ادامه داد: این در حالی است که بسیاری از مباحث و مسائل مورد نظر در این شورا مطرح شده است.

*خروجی همایش‎ها باید تاثیرگذار باشد

وی در زمینه برگزاری همایش‏ها و بزرگ‎داشت‎هایی برای مشاهیر علمی و دینی استان زنجان ضمن تاکید بر اینکه این کار یک اقدام مهم و بزرگی به شمار می‏رود، خاطرنشان کرد: ارزیابی خروجی این همایش‎ها و بزرگ‏داشت‏ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

آیت‏الله خاتمی با بیان اینکه بررسی تاثیر خروجی بزرگ‏داشت‏ها و همایش‏ها در رشد فرهنگی منطقه و استان زنجان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: هزینه‎ها و وقت زیادی نیز صرف این همایش‏ها می‏شود.

وی یادآور شد: برخی از همایش‏های برگزار شده در سطح ملی در زمینه مشاهیر علمی و مذهبی خروجی بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول