اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

قیام 9 دی چشم فتنه را کور کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در جریان وقایع پیش‌آمده در سال 88 با حضور گسترده و خودجوش خود چشم فتنه را کور کردند.

قیام 9 دی چشم فتنه را کور کرد

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه حضور خودجوش مردم در راهپیمایی 9 دی مهمترین مولفه این قیام بود اظهار کرد: هیچ حزب و جناحی نمی‌تواند ادعا کند که مردم با دعوت ما به میدان آمدند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند زیرا 9 دی متعلق به خود مردم است.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم برای دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش احساسات و اعتراض در مقابل اهانت به ارزش‌ها و اعتقادات دینی آن‌ها بود.

امیرآبادی با بیان اینکه عده‌ای با کمک عوامل خارجی و استکبار، در صدد لطمه وارد کردن به ایران و نظام اسلامی بودند تصریح کرد: قیام 9 دی به ملت‌های آزادیخواه و انقلابی جهان آموخت زمانی که یک انقلاب، مردمی و حاصل ارتباط و ‌آشنایی با آموزه‌های دینی باشد دشمنان خارجی نمی‌توانند آسیبی به این نظام وارد کنند و این انقلاب همیشه پایدار است.

وی افزود: یکی از موضوعات بسیار مهمی که حضور گسترده و چشمگیر مردم را در پی داشت، دفاع مردم از ولایت بود که با حضور خودجوش خود مانع به خطر افتادن جایگاه خطیر انقلاب اسلامی در کشور شدند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی قانون‌مداری نامزدهای ریاست جمهوری را مانع ایجاد فتنه در انتخابات پیش رو دانست و ادامه داد: افرادی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند تا پایان انتخابات ملزم به رعایت قانون بوده و نباید با قانون‌شکنی، بهانه‌ای به دست دشمنان انقلاب و نظام دهند.

جناح‌های سیاسی در حفظ آرامش کشور بکوشند

امیرآبادی با اشاره به اینکه جناح‌های سیاسی باید در حفظ آرامش وضعیت کشور بکوشند خاطرنشان کرد: مردم باید بصیرت خود را افزایش داده تا ببینند افراد با چه نیاتی داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند و با هوشیاری و آرامش کامل پای صندوق‌های رأی آمده و فرد شایسته و خدمتگزار واقعی را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اگر فتنه دیگری به پا شود، قطعا خود مردم به میدان آمده و آن را سرکوب می‌کنند.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول