اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی

9 دی اثبات خلل‌ناپذیری اراده و بصیرت مردم بود

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

9 دی اثبات خلل‌ناپذیری اراده و بصیرت مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد در متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی آمده است: خالصانه‌­ترین درودها نثار مردم مجاهد که در دفاع از اسلام و حریم ولایت سر از پا نشناخته و با خروش عاشورایی خود بساط یزیدیان زمان را برچیدند. چند سالی است که 9 دی یادآور حماسه بزرگ و جلوه پایمردی مجاهدان در کارزار حمایت از اسلام و مکتب روح‌بخش آن است. بی­‌شک حماسه 9 دی تصویری شفاف از دلدادگی مردم به اسلام عزیز و مقتدای خود است.

این بیانیه می‌افزاید: در این روز فراموش ناشدنی مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کنند.ملت سرافراز ایران در این روز با حضور میلیونی خود نشان دادند که اگر کسی بر سر شاخه درخت انقلاب بنشیند و قصد انحراف و فتنه­گری داشته باشد، آن شاخه­­ آفت‌زده حرس خواهد شد و بساط فتنه‌­گر توسط مردم برچیده خواهد شد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌­های خراسان‌رضوی تأکید داریم که 9 دی فصل تازه‌­ای از بصیرت به روی مردم ولایت‌مدار گشود و هوای معطری را جهت استشمام به ارمغان آورد که یادآور دلیری و ایثارگری‌های مردم غیور در تاریخ انقلاب و حماسه­‌های فراموش نشدنی آنها در عرصه جهاد و شهادت است.لذا خاطره حماسه بزرگ 9 دی 88 را بازخوانی خواهیم کرد همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «روز 9 دی در تاریخ ماندگار است...»

در این بیانیه آمده است: اکنون که در آستانه سالگرد این حماسه بزرگ قرار داریم چند نکته را با مردم عزیز میهنمان در میان می­‌گذاریم؛ مردم در 9 دی 88 در یک حضور به یاد ماندنی از یک امتحان بسیار دشوار سربلند بیرون آمدند. اما باید دانست که دشمنان داخلی و مطرودان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی علیه ما برنخواهند داشت، لذا باید با بصیرت و درک انقلابی حوادث و اتفاقات، حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم. زیرا دشمنان ما به این موضوع پی برده‌­اند که اکثر معادلات منطقه توسط رهبر معظم انقلاب رقم می‌خورد؛ ناخدایی که کشتی نجات ملت‌های تحت سلطه در منطقه بوده و با درایت و بصیرت و با گذر از طوفان‌ها و موج‌های سهمگین این کشتی را به ناخدای اصلی آن حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) خواهد سپرد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: اخیراً عد‌ه‌­ای از رانده‌­شده‌­ها و ورشکستگان سیاسی در یک اقدام عجولانه، انتخابات سال آینده را نشانه رفته‌­اند و دائماً از پیش شرط و شروط‌های خود جهت ورود به عرصه سیاسی صحبت می­‌کنند. ما دانشجویان بسیجی اعلام می‌کنیم افرادی که خودشان را به خواب زده­‌اند و یا دچار آلزایمر سیاسی شده‌­اند از حافظه تاریخی مردم هنوز پاک نشده‌­اند و مردم به یاد دارند که چطور عده‌­ای سودجو، قدرت‌طلب و فتنه­‌گر با اعلام مواضع خود و عدم مرزبندی با فتنه­‌گران و همراهی با آنان قصد آسیب رساندن به مبانی نظام و اسلام را داشتند و مادامی که از مردم عذرخواهی نکنند، بین مردم جایی نخواهند داشت.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون قریب به 33 سال است که سردمداران دولت‌های مستکبر و در رأس آن امریکا و نوکران جیره‌خوار آنها در منطقه در مقابله با نظام اسلامی شیوه­‌های مختلفی همچون توطئه، اظهارات مزدورانه، دشمنی صریح، تحریم‌­های فزاینده اقتصادی و تهدیدهای مختلف بکار برده‌­اند و حال آنکه که همه این هجمه­‌ها و همراه نمودن برخی از کشورها با خود در روحیه مقاوم و انقلابی مردم ما تأثیری نگذاشته، بلکه انگیزه ما را در دفاع از آرمانهای انقلاب مستحکم‌­تر نموده و این نشان از آن دارد که آنها هنوز تحلیل و شناخت صحیحی از ملت انقلابی ایران ندارند.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول