اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

حضور مردم در حماسه 9 دی نشان‌دهنده پشتیبانی از ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 9 دی ثابت کردند که لحظه‌ای نمی‌گذارند تا به شعائر دینی و مذهبی آنها خدشه وارد شود و پایبند به اعتقادات دینی خود و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

حضور مردم در حماسه 9 دی نشان‌دهنده پشتیبانی از ولایت فقیه بود

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با یوم‌الله 9 دی اظهار کرد: ملت ایران در طول 33 سال عمر انقلاب اسلامی توانستند با توکل بر خداوند و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری از برهه‌های حساس تاریخی عبور کنند به طوری که حماسه 9 دی یکی از سرنوشت‌سازترین روزهای بعد از انقلاب قلمداد می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: حضور پرشور مردم در 9 دی ماه سال 88 به استکبار جهانی و استعمارگران نشان داد که مردم غیور ایران برای دفاع از ارزش‌های اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند.

سبحانی‌فر خاطر نشان کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی 9 دی ثابت کردند که لحظه‌ای نمی‌گذارند تا به شعائر دینی و مذهبی آنها خدشه وارد شود و پایبند به اعتقادات دینی خود و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسانه‌های غربی سعی می‌کردند تا با تحریک و نشان دادن جو ناآرام در کشور به نظام ضربه وارد کنند؛ اما مردم همیشه در صحنه ایران به دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب برخاستند و به توطئه‌های آنها جوابی راسخ دادند.

سبحانی‌فر تاکید کرد: نقشه‌های شوم دشمنان علیه ایران ادامه دارد اما آگاهی مردم در تمام زمان‌ها نمی‌گذارد توطئه‌های آنها عملی شود.

وی با بیان اینکه قطعاً یوم‌الله 9 دی در تاریخ انقلاب ثبت می‌شود گفت: آگاهی دادن و افزایش بصیرت در جامعه توسط خواص می‌تواند سبب ماندگاری این حرکت ارزشمند در ذهن‌ها شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: امروز پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای مردم منطقه تبدیل شده تا در برابر ظلم و استکبار سکوت نکنند و به دفاع از آرمان‌های دینی و اسلامی خود بپردازند.

انتهای پیام/70017/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول