اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

مردم در 9 دی از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 9 دی 88 از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.

مردم در 9 دی از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند

حجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس فرا رسیدن این روز تاریخی را تبریک گفت و اظهار داشت: اقشار مختلف مردم اعم از کسبه، دانشجو و... در راهپیمایی 9 دی شرکت کرده و از تمامیت ارضی، معنوی و مرزهای سیاسی کشور خود حراست کردند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ 9 دی صمیمانه شرکت کرده و حماسه‌ای مانند 22 بهمن و روز قدس خلق کرده و به دشمنان این هشدار را دادند که ملتی مستقل و خودکفا بوده و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند بیگانگان در امور داخلی و مدیریتی کشورمان دخالت کنند.

موسوی افزود: دشمنان نظام اسلامی این خیال خام را در اذهان خود پرورش داده بودند که می‌توانند از ناآرامی‌های مقطعی کشور برای نیل به اهداف خود سوءاستفاده کرده و بر عرصه‌های مختلف کشورمان حکمرانی کنند، ولی ملت ایران با ترتیب دادن یک راهپیمایی خودجوش و انقلابی بر بیهوده بودن تصورهای دشمنان صحه گذاشتند.

امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه ملت ایران با تبعیت از رهبری توانسته‌‌اند در عرصه‌های مختلف توفیق‌های روزافزون به دست آورند، اضافه کرد: این باور و ایمان قلبی در جامعه ایرانی به شکل مطلوب نهادینه شده که با اطاعت از رهبری در ایران اسلامی قله‌های پیشرفت یکی پس از دیگری فتح می‌شود.

وی حماسه 9 دی را یکی از مهم‌ترین رویدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: ملت ما در طول 33 سال گذشته توانستند با توکل بر خداوند و با عنایت به توصیه‌های مقام معظم رهبری از برهه‌های حساس تاریخی عبور کنند به طوری که حماسه 9 دی یکی از سرنوشت‌سازترین روزهای بعد از انقلاب قلمداد می‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی در امور مختلف کشور توأم با بصیرت و آگاهانه تصمیم‌گیری می‌کنند به طوری که به حد بالایی از بلوغ سیاسی و فکری دست پیدا کرده‌اند بنابراین حماسه 9 دی و امثال آن را آگاهانه رقم زده و با بصیرتی عمیق در این قبیل روزهای مهم ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول