اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

مسئولان قدردان حماسه‌سازان 9 دی باشند

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: اطلاع‌رسانی در ارتباط با حماسه 9 دی‌ماه سال 88 امری مطلوب و مفید برای زنده ‌نگهداشتن این روز است اما مهم‌تر از آن قدردان بودن مسئولان از مردمی است که این حماسه را آفریدند.

مسئولان قدردان حماسه‌سازان 9 دی باشند

حجت‌الاسلام محمد رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با یوم‌الله 9 دی ماه اظهار کرد: فتنه‌گران در سال 88 قصد داشتند به دنیا القا کنند که مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران فاصله گرفته‌اند و شکافی بین آنها ایجاد شده و از این طریق می‌توان حکومت را از بین برد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: حماسه 9 دی ماه دسیسه دشمنان را خنثی کرد و نشان داد که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و با وجود انتقاداتی که به عملکرد برخی از افراد دارند زمانی که پای اهداف و اصول انقلاب اسلامی در میان است اکثریت قاطع آنها در صحنه حضور دارند.

رجایی خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه و حمایت آنها در مقابل توطئه‌های دشمنان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به ماندگار کردن یوم‌الله 9 دی در تاریخ انقلاب گفت: اطلاع‌رسانی و خلق آثار هنری در ارتباط با حماسه 9 دی‌ ماه سال 88 امری مطلوب و مفید برای زنده ‌نگهداشتن این روز است اما مهم‌تر از آن قدردان بودن مسئولان از مردمی است که این حماسه را آفریدند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، مردمی و برخاسته از قیام مردم علیه استبداد است و برای اینکه مردم همواره در صحنه باقی بمانند باید در جهت برطرف کردن مشکلات و تامین رفاه و دغدغه‌های آنها تلاش کرد.

رجایی در ارتباط با تکرار شدن دوباره جریان فتنه در سال‌های آینده اظهار کرد: دشمن بیکار نمی‌نشیند و هر بار که شکست بخورد با حربه جدیدی وارد صحنه می‌شود و از هیچ توطئه و دسیسه‌ای علیه ایران دست بر نمی‌دارد؛ بنابراین مردم و به ویژه مسئولان باید حساس بوده و به فرموده مقام معظم رهبری با افزایش بصیرت، دانش و آگاهی این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی تاکید کرد: تحلیل استکبار جهانی از وجود نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مستقل و مبتنی بر دین است که اکثر تئوری‌های غربی‌ دین را سبب عقب‌ماندگی می‌داند و با پیشرفت‌های امروز کشور در عرصه‌های مختلف این تئوری خنثی می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید با بصیرت و استقامت به دشمن ثابت کنیم که دسیسه‌های آنها بی‌فایده بوده و الگویی برای سایر ملت‌ها باشیم تا به مبارزه با استکبار ادامه دهند.

انتهای پیام/70002/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول