اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت کشور افغانستان:

9 دی‌ماه ولادت مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت کشور افغانستان گفت: حماسه تاریخی 9 دی‌ماه ولادت مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

9 دی‌ماه ولادت مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی صبح امروز در همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در دفتر امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ولایت‌فقیه در روز 9 دی‌ماه جریان فتنه را که قصد براندازی نظام را داشت، به خوبی و بدون هیچ خسارت و آسیب مدیریت کرد.

وی افزود: امسال سومین سال حماسه‌ آفرینی خود را بازخوانی می‌کنیم و متوجه می‌شویم که در جریان فتنه یک عده امتحان شدند، بعضی از خواص مردود شدند و در این وسط مردم بودند که نمره 20 را در کارنامه ولایت‌مداری خود ثبت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت کشور افغانستان ادامه داد: حضور 85 درصدی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی، نشان از لبیک مردم به دعوت مقام معظم رهبری دارد که این یک کار ارزشمند و نمونه مردم سالاری دینی است.

ابراهیمی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌ها، رأی دادن به نظام، رهبری و مشروعیت نظام است بیان داشت: این دستاورد بزرگی برای نظام و انقلاب اسلامی ایران است، اگرچه جریان فتنه حلاوت و شیرینی این رأی را در کام ملت تلخ کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبری نظام، کاری دشوار و بسیار مهم است گفت: اگر مقام معظم رهبری با حکمت، اندیشه پاک و اخلاص به صحنه ورود پیدا نمی‌کرد، این فتنه به طور کامل نظام را از بین برده بود.

نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت کشور افغانستان اضافه کرد: امروز بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه جهان انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده‌اند و در شعارهای خود به این امر اشاره می‌کنند که پیروزی‌هایشان مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

ابراهیمی با بیان اینکه بیداری اسلامی نه تنها به کشورهای منطقه بلکه به اروپا و آمریکا نیز سرایت کرده است خاطرنشان کرد: در کشور فلسطین یک نفر شیعه و همه اهل تسنن هستند اما ملت ایران کریمانه از آنها حمایت کرده است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری تذکر داده‌اند که ما باید بدانیم در بهترین شرایط هم دشمن می‌تواند بر علیه نظام ما توطئه کند، پس باید بیش از پیش هوشیار باشیم زیرا قطعاً دشمن در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیکار نمی‌نشیند.

نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت کشور افغانستان گفت: از هم‌ اکنون مشارکتی‌ها، انتخابات آینده را تحریم کرده‌اند.

ابراهیمی افزود: دشمن باید بداند که مردم همان مردم، نظام همان نظام و ولایت‌فقیه هم همان ولایت‌فقیه است و عزت و اقتدار نظام به گونه‌ای است که بتواند همچون گذشته از خود دفاع کند.

وی ادامه داد: تا زمانی مطیع ولی امر باشیم کشور از آسیب دشمنان در امان خواهد بود.

انتهای پیام/75004/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول