اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قزوین خبر داد

400 میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذار در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین 400 میلیارد تومان برای ارائه امکانات عمرانی و رفاهی به شهروندان قزوینی طی سال‌های گذشته سرمایه‌گذار جذب کرده است.

400 میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذار در قزوین

سیدتقی مجابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه شهرداری قزوین 17 سرمایه‌گذار جذب کرد،‌ اظهار داشت: تاکنون با 12 نفر از این سرمایه‌گذاران قرارداد منعقد کرده و با پنج سرمایه‌گذار دیگر در حال انعقاد قرارداد است.

وی با بیان اینکه حوزه اداری و مالی شهرداری قزوین خدمات مفیدی از جمله بیمه تکمیلی به کارمندان این نهاد ارائه می‌دهد، یادآور شد: این نهاد برای تأمین امکانات رفاهی، تفریحی و درمانی به آنان تلاش می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه هر ساله برای کارکنان شهرداری مقدمات سفرهای زیارتی مهیا می‌کند، ابراز داشت: این نهاد امسال هتلی در بهترین منطقه مشهد خریداری کرده تا بتواند امکانات زیارتی و رفاهی مطلوبی را به آنان ارایه دهد و رضایتشان را کسب کند.

معاون اداری و مالی شهردار قزوین با بیان اینکه عوارض دریافتی از شهروندان قزوینی برای اداره شهر قزوین هزینه می‌شود، اضافه کرد: عوارض نوسازی، کسب و پیشه و پسماند از جمله درآمدهای پایدار و مطلوب شهرداری قزوین است که این نهاد برای افزایش آن همت می‌کند.

مجابی با بیان اینکه طبق تفریق بودجه صورت گرفته شهرداری قزوین در سال گذشته برای هر خانوار یک میلیون تومان هزینه کرده است، ادامه داد: در سال گذشته عوارض دریافتی مانند پسماند و نوسازی از شهروندان قزوینی فقط توانست جزء ناچیزی از این هزینه‌ها را پوشش دهد.

* پرداخت عوارض موجب توسعه شهر قزوین می‌شود

معاون اداری و مالی شهردار قزوین خاطرنشان کرد: پرداخت عوارض به موقع شهروندان قزوینی می‌تواند شهرداری قزوین را در راستای توسعه و پیشرفت عمرانی، خدماتی و رفاهی کمک بسزایی کند.

وی حوزه معاونت اداری و مالی را به عنوان مهم‌ترین بخش شهرداری قزوین دانست و ابراز داشت: این حوزه در راستای کسب اعتمادسازی شهروندان قزوینی و درآمدسازی به شهرداری قزوین کمک بسزایی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه داخلی شهرداری قزوین است، اضافه کرد: حوزه مالی و اداری این نهاد از کارکنانی که تحصیلاتشان مربوط به حوزه شهرداری بوده استفاده کرده تا بتواند به شهروندان قزوینی خدمات مؤثری را ارایه دهد.

مجابی با اشاره به اینکه فعالیت‌های شهرداری در سه حوزه خدماتی اداری، خدماتی شهری و عمرانی شهری تقسیم شده، یادآور شد: پاسخگویی به ارباب رجوع، توسعه فضای سبز شهری و احداث پل و بزرگراه از جمله فعالیت‌های این حوزه‌ها است.

* پرداخت الکترونیکی عوارض در شهر قزوین

معاون اداری و مالی شهردار قزوین خاطرنشان کرد: با ایجاد اتوماسیون اداری در شهرداری قزوین پرداخت‌های شهروندان به این نهاد شفاف شده و همین امر رضایت آنان را جذب کرده است.

وی متذکر شد: شهروندان قزوینی در پرداخت عوارض نوسازی و پسماند می‌توانند بدون مراجعه حضوری به پرتال شهرداری قزوین مراجعه کنند و از این طریق عوارض خود را پرداخت کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: شهرداری قزوین در اجرای پروژه‌ها شاخص عمرانی از پیمانکاران قوی استفاده کرده تا در هنگام عملیات اجرایی با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/77009/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول