اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری قزوین اعلام کرد

آمادگی کامل شهرداری قزوین برای رفع آب‌گرفتگی معابر

خبرگزاری فارس: شهرداری قزوین اعلام کرد: شهرداری قزوین برای رفع آبگرفتگی احتمالی معابر در صورت بارش شدید باران در روزهای آینده آمادگی کامل دارد و برای رفع آبگرفتگی معابر در بارندگی‌های شدید، تمام توان خود را به کار می‌برد.

آمادگی کامل شهرداری قزوین برای رفع آب‌گرفتگی معابر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز همه نیرو‌ها در سطح شهر آماده‌باش برای رفع آبگرفتگی‌های معابر هستند.

عباس عسگری با اشاره به آماده کردن دو دستگاه بابکت، یک دستگاه لودر و چهار دستگاه کمپرسی برای ارائه خدمات در سطح شهر افزود: امشب این مجموعه در صورت بارش باران شدید همراه با وزش باد آمادگی کامل برای ارائه خدمات در سطح شهر دارد تا مردم با مشکل خاصی مواجه نشود و در آرامش باشند.

عسگری با تصریح اینکه سرعت ارائه خدمات برای رفع آبگرفتگی و مسایل مربوط به آن نسبت به حوادث روزهای گذشته بیشتر خواهد شد، بیان کرد: با توجه به بارش روزهای گذشته و در پی آن مشکلات متعددی که به وجود آمد، تمهیدات لازم برای جلوگیری از ایجاد مشکلات مجدد اندیشیده شده است که در این راستا با همکاری سازمان عمران شهرداری قزوین، مناطق سه‌گانه کانال‌های بالای اتوبان احداث شده تا آب‌های بالای اتوبان وارد شهر نشود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با تصریح اینکه آب‌های بالای اتوبان کنترل خواهند شد، افزود: در این راستا ورودی همه رودخانه‎‌ها و نهر‌ها بازدید و مشکلات مربوط به آن حل شده است.

استقرار 5 هزار کیسه شن برای جلوگیری از نفوذ آب به منازل

این مسئول اضافه کرد: برای جلوگیری از نفوذ آب به برخی از منازل و مغازه‌ها 5 هزار کیسه شن تهیه و در سطح شهر مستقر شده است.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در هنگام بارندگی اگر با مشکلی مواجه شدند با مرکز پیام این سازمان با شماره‌های 2247050، 3327565و 3327566 تماس حاصل کنند و مرکز پیام 24 ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

آماده به کار همه تجهیزات مربوط به رفع آبگرفتگی

سیدعلی شفیعی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: از امشب همه نیروهای آتش‌نشانی به طور کامل آماده‌باش هستند تا بتوانند در اسرع وقت به مشکلات بارندگی رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران از امشب، این مجموعه همه تجهیزات مربوط به رفع آبگرفتگی را آماده به کار کرده است و همچنین در این راستا اضافه کردن نیرو‌ها را از شیفت استراحت در دستور کار قرار داده است.

شفیعی تصریح کرد: این مجموعه آمادگی کامل برای مقابله با حوادث سیل و آبگرفتگی را دارد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول