اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون تحقیق و توسعه شهرداری قزوین خبر داد:

انعقاد قرارداد شهرداری قزوین با دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون تحقیق و توسعه شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین در فاز اول نسبت به عقد قرارداد با دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، دانشگاه آزاد واحد قزوین و دانشگاه صنعتی شریف تهران اقدام کرده است.

انعقاد قرارداد شهرداری قزوین با دانشگاه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، شیما زرآبادی بیان کرد: با توجه به روند روزافزون رشد و توسعه شهرها و پیچیده‌تر شدن وظایف شهرداری‌ها در ارائه خدمت بهینه، همکاری و استفاده از تخصص دانشگاه‌ها حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: بر این اساس و به منظور همگام شدن با نیازهای شهر قزوین مطابق با آخرین یافته‌های علمی و همچنین در راستای بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه‌ها و حمایت و تشویق دانشجویان برای انجام تحقیقات و پروژه‌های کاربردی، شهرداری قزوین در فاز اول نسبت به عقد قرارداد با دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، دانشگاه صنعتی شریف تهران  و دانشگاه آزاد واحد قزوین اقدام کرده است.
دبیر کمیسیون تحقیق و توسعه شهرداری قزوین افزود: هدف از این تفاهم نامه‌ها استفاده از ظرفیت‌های طرفین در عرصه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و ترویجی و همچنین ارتقاء سطح همکاری و تقویت پیوند طرفین در راستای ایجاد رویکرد پژوهشی در فعالیت‌های شهری است.
وی عنوان کرد: امیدواریم با ارتباط خوب و کارآمد نسبت به اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه در راستای پیشبرد طرح‌های شهری اقدام شود.
همچنین به گزارش روابط عمومی شهرداری قزوین، رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین با اشاره به اقدامات شهرداری قزوین در ماه محرم اظهار کرد: در ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) شهرداری قزوین برنامه‌ها و اقدامات خاص خود را در راستای هویت بخشی سیمای بصری، شعائر اسلامی و خدمات‌رسانی به مردم اجرا می‌کند.
علیرضا منجم اضافه کرد: در راستای تعزیت ایام سوگواری سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب آن حضرت در محرم و صفر، سازمان زیباسازی شهرداری با همکاری مناطق سه‌گانه و سازمان‌های وابسته شهرداری اقدام به مناسب سازی و سیاهپوش کردن سطح شهر و صدور مجوز برای نصب تبلیغات متناسب برای هیئت‌های مذهبی در سطح شهر کرده است.
وی توضیح داد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری نیز با برپایی نمایشگاه نسیم نینوا به مدت هفت روز در مجموعه سعدالسلطنه و تشکیل ستاد ساماندهی محرم به استقبال این ایام رفته بود؛ برگزاری دومین همایش بزرگ همیاران محرم، گردهمایی بزرگ همیاران بسیجی محرم در خصوص نظافت شهری، چاپ و توزیع اقلام فرهنگی و لوح فشرده عاشورا، توزیع 2 هزار جلد کتاب آفتاب بر نی، مشارکت در برگزاری مراسم تعزیه در ناحیه چوبیندر و منزل شهید بابایی، مشارکت در برگزاری همایش شیرخواران حسینی و اعطای مساعدت‌های مالی و اختصاص محیط‌های تبلیغاتی به هیئت مذهبی از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری در این ایام بوده است.
رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی در گوشه و کنار شهر در این ایام، مخاطبان بیشتری را به خود جذب خواهد کرد که در زمینه تأمین ایمنی شهروندان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با تمام توان انسانی و تجهیزات کامل و آماده باش کامل هفت ایستگاه و استقرار هفت ماشین ویژه در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری و استقرار یک گروه عملیاتی ثابت در محل تجمع عزاداران به خدمات‌رسانی به شهروندان و عزاداران حسینی خواهد پرداخت.
وی یادآور شد: سازمان ترافیک شهرداری نیز با همکاری راهنمایی و رانندگی با تجهیز هیئت عزاداری به امکانات ترافیکی، در مناسب سازی مسیرهای ترافیکی اهتمام ورزیده است.
منجم گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری نیز با استقرار 533 نفر پاکبان در منطقه جنوب شهر و 170نفر پاکبان در شمال شهر و به کارگیری 73 خودرو برای جمع‌آوری ضایعات و توزیع 15هزار عدد کیسه زباله و توزیع 190پایه مخزن در هیئت‌ها و حضور 105 نفر ناظر برپاکبانان شهرداری از 11تا 15 آذر ماه به خدمت‌رسانی به عزاداران و هیئت‌ها در کنار امور روزانه این سازمان اقدام کرده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول