اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی 100 فرصت سرمایه‌گذاری

پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان با معرفی 100 فرصت سرمایه‌گذاری برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی گیلان ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی پایگاه اینترنتی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: پایگاه مذکور در راستای ارائه آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به سرمایه‌گذاری در گیلان و حمایت و راهنمایی سرمایه‌گذاران راه‌اندازی شده است.

منصور ملایی‌پور معرفی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، آخرین اخبار و اطلاعات، قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌های شناسایی شده به منظور سرمایه‌گذاری در استان، تماس با نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی و اعضای نظارت‌کننده دستگاه‌های اجرایی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری را از جمله قابلیت‌های این پایگاه اینترنتی عنوان کرد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان از طریق بخش پرسش و پاسخ‌های متداول، پرسش‌های مد‌نظر در گام‌های بعدی سرمایه‌گذاری را مطالعه کنند یا در صورت عدم یافتن پاسخ پرسش‌های خود از طریق ارتباط با اتاق مجازی ایجاد شده در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به‌ صورت الکترونیکی اشکال‌ها و ابها‌م‌ها در فرآیند سرمایه‌گذاری را مطرح کرده و پاسخ لازم را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند.

ملایی‌پور با بیان اینکه پایگاه مذکور درباره 100 فرصت سرمایه‌گذاری در گیلان به سرمایه‌گذاران راهنمایی می‌کند، تصریح کرد: استفاده از پایگاه اینترنتی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان از طریق ارتباط عمومی با اتاق مجازی، گفت‌وگوی زنده و ارتباط اختصاصی با اتاق مجازی امکانپذیر است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی گیلان افزود: تمام مراجعه کنندگان به سایت می‌توانند با مسئول مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به صورت دوطرفه گفت‌وگوی زنده انجام دهند البته این امکان برای کاربرانی است که تنها یک پرسش درباره سرمایه‌گذاری داشته باشند و تمایلی به ثبت‌نام و عضویت در اتاق مجازی برای ردیابی امور نداشته باشند.

به گزارش فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان با راهنمایی 100 فرصت سرمایه‌گذاری برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول