اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جمعیت هلال احمر:

هلال احمر برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسترسازی مناسبی کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر گفت: زیرساخت‌های مناسبی را برای ورود بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری‌های مشترک با هلال احمر فراهم کرده‌ایم.

هلال احمر برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسترسازی مناسبی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قائم موهبتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار کرد: بالغ بر 400 هزار متر زمین برای ساخت مجتمع‌های تجاری هلال احمر در سطح کشور تهیه شده که هم‌اکنون بالغ بر 100 هزار متر آن در حال ساخت است. 

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم بخش خصوصی را تشویق به ورود به سرمایه‌گذاری در این مجتمع‌ها کنیم، گفت: البته بخش خصوصی زمانی وارد این کار می‌شود که سرمایه‌گذاری‌ دارای توجیه اقتصادی باشد.

موهبتی افزود: لذا در ابتدا امکان‌سنجی می‌کنیم تا مطمئن شویم میزان سرمایه‌گذاری برای ما و بخش خصوصی منجر به افزایش سرمایه شود و چنانچه بخش خصوصی رغبتی به حضور نداشت از محل تسهیلات بانکی اعتبار را تامین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان‌های آذربایجان غربی، تهران و فارس از حیث ورود بخش خصوصی در سطح کشور پیشتاز هستند، گفت: علاوه بر سرمایه‌گذاری در مجتمع‌های تجاری هلال، در بخش‌های صنعت، ساختمان، دامپروری، کشاورزی، خدمات، بازرگانی و بورس نیز فعالیت اقتصادی داریم.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول