اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

ایجاد سهولت در روند ضمانت‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک

خبرگزاری فارس: مدیر تامین منابع مالی و سرمایه‌گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در روند صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک این استان سهولت ایجاد می‌شود.

ایجاد سهولت در روند ضمانت‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، امیر عابدی اظهار داشت: با اجرای مفاد تفاهم‌نامه بین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک این استان با بانک صنعت و معدن در روند صدور ضمانت‌نامه‌های این صندوق سهولت ایجاد می‌شود.

وی افزود: امضای این تفاهم‌نامه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با هدف حفظ اشتغال در واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال جدید در صنایع کوچک این استان صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه بانک صنعت و معدن به عنوان بانک تخصصی حوزه صنعت، نقش مهمی در اختصاص تسهیلات به فعالان تولید و صنعت ایفا می‌کند گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از تسهیلات اختصاصی به صنایع از طریق این بانک صورت می‌گیرد ادامه داد: انعقاد این تفاهم‌نامه بستر مناسبی را برای تسهیل در روند اختصاص تسهیلات فراهم می‌کند.

مدیر تامین منابع مالی و سرمایه‌گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با هدف تامین کسری وثیقه واحدهای صنایع کوچک راه‌اندازی شده و صنعتگرانی که برای دریافت تسهیلات در نظام بانکی با مشکل کسری وثیقه رو به رو هستند می‌توانند با مراجعه به شعبه این صندوق در شرکت شهرک‌های صنعتی از حمایت این صندوق بهره‌مند شوند.

عابدی اضافه کرد: این صندوق حداکثر 50 درصد اصل و سود تسهیلات اعطایی در نظام بانکی را تضمین و ضمانت‌نامه اعتباری صادر می‌کند.

وی سقف صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت از سرمایه‌گذاری صنایع کوچک این استان را 10 میلیارد ریال اعلام کرد.

این مسئول همچنین از آمادگی کامل صندوق ضمانت از سرمایه‌گذاری صنایع کوچک شعبه فارس برای تعامل و همکاری با بانک‌های عامل برای پوشش کسری وثایق مورد نیاز صنایع کوچک خبر داد و گفت: این موضوع با هدف حمایت و ایجاد انگیزه بیشتر در روند سرمایه‌گذاری و بهبود شرایط واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول