اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش شهرداران قزوین

طرح تعطیلی پنج‌شنبه شهرداری‌های قزوین بررسی شد

خبرگزاری فارس: طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در شهرداری‌های استان قزوین در همایش شهرداران قزوین بررسی شد.

طرح تعطیلی پنج‌شنبه شهرداری‌های قزوین بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، استان قزوین سعید آگشته در همایش سراسری شهرداران استان قزوین در سالن اجتماعات شهرداری بویین زهرا با اشاره به راه‌اندازی نخستین شرکت سرمایه‌گذاری ویژه شهرداری‌های کشور در استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر چهار جلسه و نشست بررسی چگونگی فعالیت‌ این شرکت سهامی در مرکز این شرکت در تهران تشکیل شده و هم‌اکنون مراحل عضویت شهرداری‌های داوطلب در این شرکت در حال انجام‌گیری است.

سعید آگشته افزود: هم‌اکنون یک‌هزار و 200 شهرداری در سراسر شهرها و شهرستان‌های کل‌ کشور در حال فعالیت هستند که قرار است با برنامه‌ریزی زمینه حضور تمام این شهرداری‌ها در شرکت سهامی سرمایه‌گذاری با تدابیر لازم مهیا شود.

وی با بیان اینکه استان قزوین از استان‌های پیشرویی است که از نخستین روز‌های تأسیس شرکت سهامی شهرداری‌های کشور اعلام حضور خود را انجام داد، تصریح کرد: صد درصد شهرداری‌های قزوین در شرکت سهامی سرمایه‌گذاری حضور داشته و در روز‌های آینده برنامه‌های این استان در این شرکت اعلام می‌شود.

رئیس مجمع شهرداران استان قزوین ادامه داد: شهرداری‌های فعال استان اصفهان نیز پس از استان قزوین به طور 100 درصدی در این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند.

آگشته بیان کرد: انتخابات هیئت‌مدیره و تمام اعضای شرکت سهامی سرمایه‌گذاری نیز دو هفته آینده در محل این شرکت در استان تهران با حضور تمام شهرداری‌های حاضر برگزار شده و اعضای و مسئولان این شرکت برای مدت معینی انتخاب و به اداره ثبت شرکت‌های کشوری اعلام می‌شوند.

در این همایش همچنین درباره موضوع تعطیلی پنجشنبه‌های شهرداری‌های استان قزوین بحث و هم‌اندیشی شد.

انتهای پیام/77005/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول