اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مرکز سرمایه‌گذاری مازندران مطرح کرد

همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران خارجی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری مازندران گفت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران خارجی برای رفع مشکلات و موانع پیش روی آنها داشته باشند.

همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران، سیزدهمین نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سال 1391 با موضوع بررسی و طرح مشکل شرکت آناهیتا پلورو تصمیم‌گیری نهایی جهت تعیین تکلیف بهره‌برداران چشمه شیخ علیخان به منظور بهره‌برداری از این چشمه و تقسیم هزینه‌های احداث جاده دسترسی و کلکتور در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری مازندران برگزار شد.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری مازندران با اشاره به اهمیت موضوع رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران خارجی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خواست تا نهایت همکاری و مساعدت لازم را با سرمایه‌گذاران خارجی جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی آنها معمول دارند.

محمود شعبان‌زاده با اشاره به دستور نشست مرکز، خواستار رفع مشکل به وجود آمده در مورد تامین برق و تلفن مورد نیاز شرکت آناهیتا پلور شد و از نمایندگان شرکت توزیع برق و مخابرات خواست تا در مورد مشکلات به وجود آمده و راهکارهای مناسب جهت حل مشکلات توضیحات لازم را ارائه کنند.

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی مازندران از مسئولان عضو کارگروه‌های مختلف استانی خواست تا اشراف کامل نسبت به قوانین موجود در مقوله سرمایه‌گذاری به‌ویژه قانون سرمایه‌گذاری خارجی داشته باشند تا از بروز مشکلات برای سرمایه‌گذاران جلوگیری شود.

به گزارش فارس، پس از توضیحات و بررسی مشکلات توسط نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها، مصوب شد در مورد حل مشکل قطعی و نوسانات برق مصرفی شرکت آناهیتا پلور، تامین برق مورد نیاز شرکت‌ها، قطعی خطوط تلفن و دیگرنواقص اقدام سریع توسط مسئولان ذیربط صورت گیرد.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول