اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در گلستان:

حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی مانع از افزایش جرم می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در گلستان با بیان اینکه افزایش جرم و جنایت و دیگر آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری است گفت: بیکاری خلأ جامعه امروز است.

حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی مانع از افزایش جرم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس پوریانی در جمع اعضای کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در گلستان اظهار داشت: قوه قضائیه به منظور کمک و حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی طی سال‌های گذشته، دستورالعملی مبنی بر ایجاد کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری ابلاغ کرد و ما نیز به محض دریافت این دستورالعمل نسبت به تشکیل این کمیته در استان اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران واقعی در گلستان یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته است، تصریح کرد: سرمایه‌گذار با ایجاد فرصت‌های شغلی و جذب افراد بیکار قطعا در پیشگیری از وقوع جرم نقش مؤثری ایفا می‌کند.

دادستان گلستان بیان کرد: با توجه به فضای کنونی مملکت و نگاهی که مقام معظم رهبری در بحث حمایت از سرمایه‌گذاری داشتند و امسال نیز به فرموده ایشان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نام گرفت، ریاست قوه قضائیه نیز حمایت جدی و بدون چون و چرا را در این زمینه در دستور کار خود قرار داد.

پوریانی با اشاره به اینکه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در گلستان یکی از فعال‌ترین کمیته‌های سراسر کشور محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری استان در حل مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران نقش مثبتی داشته است و این امکان را فراهم کرده تا سرمایه‌گذار برای حل مشکل خود مستقیما به دستگاه مرتبط مراجعه و در کمترین زمان نسبت به حل معضل اقدام شود.

وی متذکر شد: تا جایی که مقدورات قانونی اجازه می‌دهد با موانع‌تراشی که دستگاه‌ها بر اثر غفلت از قانون و مقررات برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کنند موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

مسئول حمایت از کمیته سرمایه‌گذاری در گلستان یادآور شد: این کمیته حدود 30 جلسه در استان برگزار کرده و ماحصل آن نتایج خوبی را در پی داشته است.

پوریانی به حل مشکلات سرمایه‌گذارانی که به صورت مکتوب اقدام می‌کنند تاکید کرد و افزود: سرمایه‌گذارانی که به این شیوه مکاتبه می‌کنند نسبت به بررسی مشکلات آنها پیگیری لازم صورت می‌گیرد و سعی می‌شود به صورت تلفنی مسئله برطرف شود و اگر این شیوه پیگیری کارساز نبود سریعا تشکیل جلسه خواهیم داد و مسائل بین اعضای کمیته مطرح و مصوباتی با حضور مدیران و مسئولان متولی که طرف شکایت از سوی سرمایه‌گذار هستند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول