اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

ارتقای سلامت اجتماعی از اهداف شهرداری قزوین است

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین با فراهم کردن امکانات فرهنگی، تفریحی و رفاهی سلامت اجتماعی شهروندان قزوینی را ارتقا داده است.

ارتقای سلامت اجتماعی از اهداف شهرداری قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی در نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با مجموعه مدیریت شهری که در تالار مردمی شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قزوین با فراهم کردن امکانات تفریحی و رفاهی از جمله توسعه فضای سبز، پارک‌ها و بوستان‌های ویژه بانوان در شهر تلاش کرده امکانات نشاط و شادابی را برای شهروندان قزوینی فراهم کند که مطمئناً با تحقق این امر سلامت اجتماعی آنان را افزایش داده است.

این مسئول اضافه کرد: شهرداری قزوین همچنین با انجام دادن پروژه‌های عمرانی از جمله احداث سالن‌های ورزشی و فعالیت‌های فرهنگی در راستای ارتقای سلامت اجتماعی، روانی شهروندان قزوینی تلاش کرده است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه شهرداری قزوین از توان بخش خصوصی این نهاد نیز در راستای ارتقای سلامت اجتماعی استفاده کرده است، ابراز کرد: در این خصوص فراخوان نیز داده شده است که این بیانگر اهمیت سلامت اجتماعی در نزد مسئولان شهرداری قزوین است.

نصرتی با اشاره به اینکه در سال گذشته به دلیل اهمیت سلامت اجتماعی شهروندان قزوینی همایش سرویس‌های عمومی در شهر قزوین برگزار شده است، عنوان کرد: برگزاری این همایش موجب افزایش سرانه احداث سرویس بهداشتی در نقاط مختلف شهر قزوین شد که تحقق این امر نیز سلامت بهداشتی مردم این شهر را افزایش داده است.

این مسئول با بیان اینکه سلامت شهروندان قزوینی از اهمیت والایی در نزد مجموعه مدیریت شهری برخوردار است، گفت: شهرداری قزوین و سازمان‌های مربوطه از جمله سازمان مدیریت و پسماند، سازمان فرهنگی و ورزش شهرداری قزوین تاکنون اقدامات مطلوبی را در راستای افزایش سلامت اجتماعی در شهر قزوین انجام داده‌اند که این بیانگر اهمیت این موضوع در نزد مسئولان مربوطه در مجموعه مدیریت شهری است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه باورهای مشترکی در زمینه ارتقای سلامت اجتماعی، فکری، روانی، معنوی و جسمی بین مجموعه مدیریت شهری با دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین وجود دارد، اذعان داشت: باید با همکاری و برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم این باورها را تقویت کرد تا سلامت اجتماعی در قزوین ارتقا یابد.

انتهای پیام/77009/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول