اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد:

اختصاص 188 میلیارد ریال به پروژه‌های شهرداری قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول واحد عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین گفت: 188 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین اختصاص یافته است.

اختصاص 188 میلیارد ریال به پروژه‌های شهرداری قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، کامران گلباز بیان کرد: تمام پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال 90 تا پایان سال به اعتبار 188 میلیارد ریال به اتمام می‌رسد و اکنون تمام این پروژه‌ها از پیشرفت60  درصدی یا بیشتر برخوردارند.
وی ادامه داد: بسترسازی رودخانه نواب، کانال هدایت آب‌های سطحی از ابتدای خیابان شهدا تا اداره پست واقع در میدان آزادی و بوستان سازی در سطح منطقه در حال اجراست.
مسئول واحد عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین اضافه کرد: آماده‌سازی سطح منطقه یک و چوبیندر، دیوارکشی زمین‌های غیر محصور، پیاده‌رو سازی و ساماندهی آرامستان‌ها
از دیگر پروژه‌های در حال اجرای منطقه یک شهرداری قزوین است.
وی اعلام کرد: اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها 188 میلیارد ریال است که تمام پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال 90 تا پایان سال به اتمام می‌رسد و اکنون تمام این پروژه‌ها از پیشرفت 60 درصدی یا بیشتر برخوردارند.
همچنین سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قزوین با اشاره به آغاز احداث بازار روز ولی عصر (عج) قزوین اظهار کرد: با احداث بازار روز ولی عصر (عج) تعداد بازارهای احداثی در سطح شهر به چهار واحد خواهد رسید.
حسین عمویی عنوان کرد: عملیات احداث بازار روز ولی عصر(عج)  به مساحت یک‌هزار و 62
مترمربع از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز شده است.
وی توضیح داد: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین در راستای خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب و دسترسی سریع و آسان شهروندان به مراکز عرضه میوه و تره بار و مایحتاج عمومی اقدام به ساخت این بازار در بلوار شهید بهشتی جنب سرزمین سحرآمیز کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول