اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اشتغال مددجویان زنجانی با اختصاص 87 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اختصاص اعتبار 87 میلیارد ریالی برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان زنجان از محل ستاد توسعه کشاورزی خبر داد.

اشتغال مددجویان زنجانی با اختصاص 87 میلیارد ریال اعتبار

منصور عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه‌های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی و تعامل با دستگاه‌های مرتبط با موضوع اشتغال و همچنین به منظور عملیاتی کردن تفاهمنامه مشترک فی‌مابین کمیته امداد و جهاد کشاورزی مبلغ 87 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی به مددجویان این نهاد اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اجرای طرح‌های اشتغالزایی مددجویی از محل توسعه کشاورزی 400 طرح مرتبط با این موضوع از قبیل دامپروری، کشت گلخانه‌ای و ورمی کمپوس به جهاد کشاورزی استان معرفی شده است، اضافه کرد: از این تعداد 100 طرح در حال انعقاد قرارداد و اخذ تسهیلات از بانک کشاورزی است که تاکنون 2 میلیارد ریال از تسهیلات اختصاص یافته جذب شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه سقف تسهیلات اعطایی به ازای هر طرح در این بخش 500 میلیون ریال است، ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی به عمل آمده بین سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان انتظار می‌رود تا پایان آذر ماه سال‌جاری تسهیلات در این بخش کاملاً جذب شود.

وی در ادامه با تقدیر از مساعدت و همراهی مدیران جهاد کشاورزی و شعبات بانک‌های کشاورزی در سطح استان، گفت: امید است، با سرعت بخشیدن به جذب تسهیلات شاهد تحقق‌ بخشی از برنامه‌های کمیته امداد در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشیم.

عبادی در بخش پایانی سخنان خود از آمادگی کمیته امداد برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی در بخش کشاورزی بیش از میزان تعیین شده برای این نهاد و در نهایت جذب تسهیلات بیشتر خبر داد.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول