اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری منوجان:

کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد صدقه جاریه است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری کمک به زندانیان جرایم مالی غیر عمد را نوعی صدقه جاریه خواند و گفت: برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های گلریزان نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است.

کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد صدقه جاریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسین شکوهی‌نسب بعد از ظهر امروز در آیین جشن گلریزان این شهرستان اظهار داشت: کمک به زندانیان جرایم مالی غیر عمد و برگزاری هر چه بیشتر جشن های گلریزان نیازمند فرهنگ سازی است.

وی افزود: این افراد، زندانیانی هستند که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمدی یا عمدی زندانی شده‌اند تا مجازات عمل خود را که ناشی از هنجارشکنی اجتماعی است، تحمل کنند.

وی ابراز داشت: با وجود این امروز شاهد حضور افرادی در زندان‌ها هستیم که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد هیچ چاره‌ای جز پرداخت بدهی خود ندارند و به دلیل عدم استطاعت مالی نیازمند کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

شکوهی‌نسب زندانیان بدهکار دیه را از جمله زندانیان جرایم مالی غیر عمد دانست و گفت: این دسته از جرایم علاوه بر مشکلات روحی و روانی برای فرد، خانواده وی را نیز از نظر اقتصادی در مضیقه قرار داده و هزینه‌هایی را نیزبر جامعه و بیت‌المال تحمیل می‌کند.

رئیس دادگستری شهرستان منوجان گفت: با کمک مردم و خیران می‌توانیم، دست به دست یکدیگر داده و تلاش کنیم تا ورودی زندان و جمعیت کیفری کشور را کاهش دهیم.

شکوهی‌نسب بیان داشت: رسالت ستاد دیه در برپایی جشن گلریزان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای پرداخت بدهی‌های مالی زندانیان جرایم غیر عمد است که بایستی هرچه با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام/ق/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول