اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

جمع‌آوری 123 میلیون تومان صدقه در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فردوس از جمع‌آوری مبلغ 123 میلیون تومان صدقه در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

جمع‌آوری 123 میلیون تومان صدقه در فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: صدقات جمع‌آوری شده در سطح شهرستان فردوس در سرفصل‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، درمانی، معیشتی و تسهیلات کارگشایی هزینه می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 123 میلیون تومان صدقه از مجموع 8 هزار و 500 صندوق صدقات بزرگ و کوچک در سطح شهرستان فردوس جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فردوس همچنین از جمع‌آوری مبلغ 3 میلیون ریال صدقه ویژه سلامتی امام زمان (عج) در دهه اول محرم خبر داد و افزود: این میزان صدقه از مردم فردوس جمع‌آوری و پس از تبدیل آن به گوشت، بین نیازمندان و خانواده‌های محروم شهرستان توزیع می‌شود.

*توزیع 130 سبد غذایی بین خانواده‌های بی‌سرپرست فردوس

پاکدل با بیان اینکه 130 سبد غذایی بین خانواده‌های بی‌سرپرست و دارای ایتام فردوس توزیع شده است، تصریح کرد: این تعداد سبد غذایی به ارزش 41 میلیون و 764 هزار ریال شامل اقلام خوراکی از قبیل گوشت، برنج، روغن و قند است.

وی یادآور شد: در قالب طرح مسجدمحوری با توجه به تفاهم‌نامه بین امداد و مساجد سطح شهرستان از ابتدای ماه محرم تعداد 3 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان امداد توزیع و تعداد پنج هزار نفر از خانواده‌های زیر پوشش امداد نیز اطعام شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فردوس گفت: هزینه 130 سبد مواد غذایی و همچنین 3 هزار پرس غذای گرم توسط یک نفر از افراد خیر شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول