اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی:

برون‌سپاری تخلیه صندوق‌های صدقه یک شایعه نادرست است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی گفت: برون‌سپاری تخلیه صندوق‌های صدقه در کمیته امداد و سپردن این وظیفه به پیمانکاران یک شایعه نادرست است.

برون‌سپاری تخلیه صندوق‌های صدقه یک شایعه نادرست است

علی‌اصغر حاجی‌نقی در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: این وظیفه به صورت کارانه‌ای به افراد سپرده می‌شود و حتی برای حقوق خود این افراد از مبالغ دورن صندوق‌ها استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کار کردن برای محرومان لذت زیادی دارد، تصریح کرد: این لذت با مسئولیتی بزرگ همراه است زیرا باید دقت زیادی در مصرف پول‌ها در این زمینه به خرج داد تا برای جای بیهو‌ده‌ای تلف نشود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با توضیح نحوه تخلیه نمودن صندوق‌های کمیته امداد خاطرنشان کرد: درون این صندوق‌های کیسه‌ها به صورت پلمب وجود دارد که ماموران آنها را برداشته و با کیسه‌های نو جایگزین می‌کنند.

حاجی‌نقی در این راستا افزود: انجام دادن این کارها بدون دخالت دست انجام می‌شود و مامور نمی‌تواند از دورن آنها مبلغی را بردارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در حال حاضر فشار زیادی را بر محرومان وارد می‌کند، ادامه داد: متاسفانه باید گفت که این فشارها سبب مراجعه بیشتر مردم نیازمند به کمیته امداد شده است.

حاجی‌نقی با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد در دهه ولایت خاطرنشان کرد: برای عید غدیر بسته‌های غذایی برای نیازمندان تهیه شده است و در این دهه همه ساله کمک هزینه‌های ازدواج و تامین جهیزیه برای جوانان در نظر گرفته می‌شود.

وی افراد زیر پوشش کمیته امداد را در حدود 350 هزار نفر عنوان کرد و متذکر شد: حدود 30 درصد از این افراد در مشهد ساکن هستند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول