اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلیل‌آباد:

تعاونی یک صدقه جاری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خلیل‌آباد گفت: عرصه تعاون، عرصه خدمت و نیکی‌کردن است و به عنوان یک صدقه جاری مطرح است.

تعاونی یک صدقه جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حجت‌الاسلام سیدرضا علوی ظهر امروز در جمع تعاونگران شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: تعاون یک روش و کار اقتصادی است که جمیع امامان علیهم‌السلام هر یک تاکیدات لازم را بر کار جمعی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در تعاونی ارزش‌های انسانی ارتقا می‌یابد، گفت: تعاونی‌ها به عنوان عینی‌ترین شکل مشارکت، نقش موثری را در جامعه ایفا می‌کنند، چرا که می‌توانند خود را با سیستم‌های بروز آمد تقویت کرده و با اصلاح امور کاری ،فعالیت بهتری را انجام دهند.

وی با برشمردن آیات و احادیثی از ائمه علیهم‌السلام در بحث تعاون و جایگاهی که این روش اقتصادی در زندگی می‌تواند داشته باشد اظهار داشت: کار کردن در قالب تعاونی همیشه برای صاحبان آن مجموعه خیر و نیکی ثبت می‌شود.

امام جمعه موقت خلیل‌آباد به کمک‌های دولتمردان به این بخش اقتصادی اشاره کرد و افزود: در جمهوری اسلامی، همه مسئولان نظام از بخش تعاون حمایت می‌کنند و بجاست مدیران شرکت‌ها با تلاش مضاعف در ارائه خدمت به اعضا و نیز شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

علوی در این جمع که تنی از فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان به ایجاد تشکل تعاونی حضور داشتند اظهار داشت: تشکیل تعاونی و کار کردن به صورت تعاونی همت می‌خواهد و شما می‌توانید با همت بلند خود در این عرصه تلاش کنید.

در این مراسم حسین نوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد با بیان اینکه اداره شهرستان آماده هر گونه همکاری  با علاقمندان به تشکیل تعاونی است، گفت: در سال جاری در این شهرستان 10 شرکت تعاونی در شاخه‌های مختلف تشکیل شده است و مشغول فعالیت هستند.

وی ارائه مشاوره رایگان و برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان به فارغ‌التحصیلان و اعضای تعاونی‌ها را از دیگر اقدامات این اداره  در ارائه خدمت به تعاونگران دانست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول