اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به نیت سلامتی امام زمان(ع)

100 پایگاه جمع‌آوری صدقه در چهارمحال و بختیاری مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت نیمه شعبان 100 پایگاه جمع‌آوری صدقه با نیت سلامتی امام زمان(ع) در این استان مستقر می‌شود.

100 پایگاه جمع‌آوری صدقه در چهارمحال و بختیاری مستقر می‌شود

محسن سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: از چهاردهم تا شانزدهم تیرماه طرح جمع‎آوری صدقه برای سلامتی آقا زمان(ع) در آستانه برگزاری جشن نیمه شعبان در سطح استان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می‎شود، افزود: طرح جمع‌آوری صدقات به نیت سلامتی حضرت حجت برای نخستین بار در سطح کشور و به صورت جشن ملی و فراگیر با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

سلیمی تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری صدقات را 100 پایگاه برشمرد و گفت: این پایگاه‌ها از چهاردهم تا شانزدهم تیر صدقات و وجوهات مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین این پایگاه‌‎ها در محل مصلا‌های اقامه نماز جمعه فعال و آماده جمع‌آوری صدقات مردم هستند.

معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: وجوهاتی که به این نیت جمع‌آوری می‌شوند بلافاصله در اختیار نیازمندان قرار داده می‎شود.

سلیمی با بیان اینکه پرداخت صدقه نقش مهمی در اجرای عدالت در جامعه دارد، اظهار داشت: با پرداخت صدقه و خیرات از سوی افراد توانمند می‌توان شاهد رفع بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی در جامعه باشیم.

وی بر ضروت تبیین فرهنگ نیکوکاری در جامعه تاکید کرد و افزود: نیکوکاری و انجام کارهای خیر نه تنها تاثیر زیادی در زندگی دنیوی افراد دارد بلکه پاداش والایی را در آخرت برای آنها دربرخواهد داشت.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول