اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در استان بوشهر خبر داد.

اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در استان بوشهر

فرید محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه ابلاغی معاونت توسعه مشارکت‌های امداد مرکز، در نظر است با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و همچنین بهره‌گیری از دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات خیریه‌ای مرتبط و مساجد در قالب اجرای « طرح مسجد محوری » در شب و روز نیمه شعبان برنامه گسترده کشوری صدقه برای سلامتی و ظهور حضرت ولی عصر(عج) در سطح امداد شهرستان‌ها و ادارات تابعه برگزار شود.

وی افزود: این طرح با حضور گسترده در محافل و مجالس و مراکز دولتی با تزئین محیطی مناسب در جهت جمع‌آوری صدقه برای سلامتی و مولود مبارک نیمه شعبان حضرت ولی عصر(عج) و ظهور آن منجی عالم بشریت انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر تصریح کرد: درآمد حاصله از این اقدام برای خرید گوسفند و ذبح و توزیع گوشت قربانی آن بین مددجویان و نیازمندان منطقه با ضوابط جاری صرف می‌شود.

محبی گفت: همچنین از محل درآمدهای ناشی از دیگر مراکز با هدف اجرای « طرح حج فقرا» و اعزام چشم انتظاران ظهور به قم و جمکران بر اساس سهمیه و مطابق برنامه‌های حوزه امور فرهنگی اقدام می‌شود.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای تسریع در اجرای این طرح گفت: لزوم تشکیل ستاد در سطح شهرستان و اداره با ترکیب اعضاء مورد نظر در برنامه، هماهنگی با ائمه جمعه و جماعات، فرماندار ، بخشدار و سایر مسئولان ادارات، مؤسسات، هیئت‌‌ها، مساجد و ...طبق وظائف تشریح شده در مفاد برنامه پیوست با نظارت دقیق بر اقدامات و تبلیغات مؤثر و گسترده از طریق نصب بنر، پوستر و اطلاعیه با هماهنگی استان از جمله برنامه‌های ما در راستای اجرای طرح فوق است.

محبی ادامه داد: بهره‌گیری از اعضاء کانون‌های پیرو ولایت در جذب درآمد، اجرای سرود، تواشیح در مراسم و بویژه در مناطق پرجمعیت و همکاری در برنامه‌های تبلیغی با هماهنگی فرهنگی و اجرای مسابقه فرهنگی با همکاری همکاران فرهنگی و اهداء هدایای مناسب به یک نفر در هر برنامه از دیگر برنامه‌های ما است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول