اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد استان زنجان:

130 هزار صندوق صدقه کوچک در استان زنجان وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی زنجان از وجود 130 هزار صندوق صدقه کوچک در این استان خبر داد.

130 هزار صندوق صدقه کوچک در استان زنجان وجود دارد

محمود بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بیشترین درآمد کمیته امداد استان زنجان در بخش صدقات از محل صندوق‌های صدقه کوچک است.

وی خاطر نشان کرد: اغلب صندوق‌های صدقه کوچک شامل مشترکان خانگی و همچنین مشترکان مغازه‌های کوچک هستند.

رئیس اداره انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، اشاره کرد: صندوق‌های صدقه کوچک با درخواست صاحبان منازل و یا مغازه‌ها در محل‌های مورد نظر تحویل داده می‌شود.

این مسئول در ادامه یادآور شد: با آمار گرفته شده در حال حاضر 128 هزار و 847 صندوق صدقه کوچک در استان زنجان وجود دارد.

بیات همچنین با اشاره به مبلغ درآمد صندوق‌های صدقه کوچک افزود: درآمد ماهانه صندوق‌های صدقه کوچک در استان زنجان یک میلیارد و 956 میلیون ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه و زمان تخلیه صندوق‌های صدقه کوچک اضافه کرد: پس از تحویل صندوق بنا به برنامه زمانی تعیین شده صندوق‌های صدقه با مراجعه امدادگران در محل تخلیه می‌شود.

رئیس اداره انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی زنجان در ادامه با اشاره به محل مصرف صدقات جمع‌آوری شده اضافه کرد: یکی از مواردی که صدقات در آنها هزینه می‌شود، برطرف کردن نیازهای خانوارهای نیازمند است.

وی همچنین تامین جهیزیه برای نوعروسان مددجو را نیز از دیگر محل‌های هزینه و مصرف صدقات عنوان کرد: پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان نیز از دیگر موارد هزینه و مصرف صدقات است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول