اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد و با همکاری شبکه دنا

طرح صدقه برای سلامتی امام زمان در یاسوج اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: طرح جمع‌آوری صدقه برای سلامتی آقا امام زمان (عج) به همت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری شبکه دنا در این استان برگزار می‌شود.

طرح صدقه برای سلامتی امام زمان در یاسوج اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی عصر امروز در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طرح جمع‌آوری صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) در این استان با همکاری و مشارکت همیشگی شبکه دنا و دیگر رسانه‌ها در نیمه شعبان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این طرح از محل درآمد صدقات جمع‌آوری شده در نیمه شعبان، قربانی انجام می‌شود تا فقرا و محرومان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این طرح، طرح مبارکی است و ما امید داریم که در این استان 100 درصد شیعه، استقبال خوبی از پرداخت صدقه در این روز معنوی انجام شود.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد، 15 شعبان را یک فرصت استثنایی خواند و گفت: همه روزها نیمه شعبان نیستند که انسان‌ها فرصت مشارکت در چنین کار خیری را داشته باشند که در این خصوص لازم است بهره معنوی لازم را از این طرح ببریم.

فرهادی، مهیا کردن فرصت برای نیکی کردن دیگران و مشارکت مردم در کارهای خیر را مهم دانست و تصریح کرد: شبکه دنا همواره در کارهای خیر بدون هیچ چشمداشتی یار و یاور کمیته امداد بوده و حتی در بسیاری کارها از ما جلوتر است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید این ایده‌های پر خیر و برکت و معنوی به عمل تبدیل شوند تا از رهگذر آن محرومان و نیازمندان جامعه حلاوت و شیرینی آن را بچشند.

این مسئول در کمیته امداد متذکر شد: جلب و افزایش مشارکت خیرین یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این نهاد است تا بتوانیم به کمک انسان‌های نیکوکار که با خوشحال کردن محرومان آخرت خود را آباد می‌کنند، قدم‌های مؤثری را برای رفع نیازهای نیازمندان برداریم.

 

* شبکه دنا آماده همکاری با طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) است

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، رسانه‌ها را بازوان دستگاه‌های اجرایی خواند و گفت: شبکه دنا در همه امور در کنار مسئولان بوده و وقتی حرف از محرومان و نیازمندان باشد که به فرموده امام راحل ولی‌نعمتان ما هستند دیگر هیچ بهانه‌ای باقی نمی‌ماند.

مسلم رحیمی با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد در خدمت به محرومان افزود: طرح جمع‌‌آوری صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) طرح خوب و با برکتی است و صدا و سیما با همه توان از آن پشتیبانی می‌کند.

وی عنوان کرد: شبکه دنا به روال معمول خود برای افزایش مشارکت مردم در امور این چنینی تلاش خواهد کرد ولی هر برنامه‌ریزی که از سوی کمیته امداد در این خصوص باشد، شبکه دنا آمادگی همکاری را دارد.

رحیمی از پخش زنده این برنامه خبر داد و خاطرنشان کرد: به همه برنامه‌سازها و مجریان رادیو و تلویزیون سفارش خواهیم کرد که از ظرفیت برنامه‌های خود برای پررنگ برگزار شدن این طرح با برکت استفاده کنند.

 

* مسجد محوری از سیاست‌های کمیته امداد است

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی نیز در این نشست گفت: کمیته امداد در ماه رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کند که محور همه این برنامه‌ها محرومان و نیازمندان هستند.

سید علی‌اکبر کاظمی افزود: در همه برنامه‌های خود تلاش خواهیم کرد از ظرفیت‌های بالای مساجد بهره ببریم و بیشتر برنامه‌های ما در مساجد برگزار شود.

وی با قدردانی از رسانه‌ها در یاری کردن برنامه‌های کمیته امداد به‌ویژه در افزایش مساعدت‌های خیرین خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های کمیته امداد در این ماه رویکردی مسجد محور خواهند داشت.

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بیان اهمیت این طرح از زبان ائمه جمعه می‌تواند در برگزاری باشکوه‌تر آن نقش بسزایی داشته باشد.

مصیب حیدری از همه خیرین و انسان‌های نیکوکار خواست تا صدقات خود را برای اهدا به محرومان و نیازمندان به شماره حسابی که از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، واریز کنند.

وی از پخش برنامه‌هایی به این مناسبت قبل و در حین برگزاری طرح صدقه برای سلامتی آقا امام زمان خبر داد و گفت:‌ از دو روز قبل از شب میلاد از طریق شبکه دنا و به صورت زیرنویس اطلاعات لازم درباره این طرح به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

حیدری از همه رسانه‌ها به‌ویژه شبکه دنا برای همراهی با برنامه‌های کمیته امداد این استان قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول