اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌شمالی خبر داد

پرداخت 8 میلیارد ریال صدقه توسط مردم خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ شمالی گفت: مردم استان از ابتدای سال تاکنون بیش از 8 میلیارد ریال در سرفصل صدقات به نیازمندان زیر پوشش این نهاد کمک کردند.

پرداخت 8 میلیارد ریال صدقه توسط مردم خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، برات سلیمی اظهار کرد: مبلغ جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 118 هزار و 100 صندوق صدقات در سطح استان فعال است، افزود: این صندوق‌ها در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ در سطح استان بین منازل، مغازه‌ها، سازمان‌های دولتی، معابر و خیابان‌ها توزیع و نصب شده است.

سلیمی در خصوص تعداد صندوق‌های نصب شده در سال جاری گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز تعداد سه هزار و 526 صندوق در استان توزیع و نصب شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ شمالی با بیان اینکه صندوق‌های کوچک هر سه ماه یک‌بار و صندوق‌های بزرگ و متوسط به صورت ماهانه تخلیه می‌شوند، اظهار کرد: در حال حاضر 46 نفر از نیروهای این نهاد در امر جمع آوری صدقات با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

وی میانگین مبلغ جمع آوری شده سالانه از هر صندوق کوچک خانگی را 48 هزار و 530 ریال عنوان کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ شمالی با بیان اینکه این کمک‌ها برای درمان، مسکن، جهیزیه، تحصیل و اشتغال مددجویان هزینه می‌شود، گفت: امید است با اجرای این‌گونه طرح‌ها بتوانیم فرهنگ انفاق و نیکوکاری را هرچه بیشتر در سطح جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام/63001/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول