اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال صدقه در شهرستان خرم‌دره

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد ریال صدقه در شهرستان خرم‌دره جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال صدقه در شهرستان خرم‌دره

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه طرح‌های مشارکتی مختلفی توسط کمیته امداد برای جمع‌اوری کمک‌های مردمی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری صدقات یکی از عمده طرح‌هایی است که توسط کمیته امداد و در فصول مختلف سال اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به برخی از آیات نازل شده و روایات نقل شده در زمینه پرداخت صدقه اضافه کرد: پرداخت صدقه علاوه بر رفع بلا اقدامی در راستای کمک به افراد نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه عمده هدف جمع‌آوری صدقات مردمی محرومیت‌زدایی است، اضافه کرد: خوشبختانه مردم شهرستان خرم‌دره همکاری مطلوبی در راستای پرداخت صدقه با کمیته امداد این شهرستان دارند.

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 هزار و 333 صندوق صدقه در شهرستان خرم‌دره وجود دارد، اضافه کرد: از مجموع صندوق‌های موجود در این شهرستان 445 عدد صندوق‌های بزرگ معابر هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 62 صندوق متوسط در ادارات شهرستان خرم‌دره وجود دارد، افزود: صندوق‌های کوچک موجود در شهرستان خرم‌دره شامل مشترکان خانگی و مغازه‌های کوچک نیز 8 هزار و 826 عدد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه تخلیه صندوق‌های صدقه موجود در این شهرستان افزود: با توجه به بازه زمانی تعریف شده برای تخلیه هر نوع از صندوق‌های صدقه موجود، عمل تخلیه توسط مسئولین مربوط به این کار صورت می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس اعلام حوزه معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خرم‌دره در شش ماهه نخست سال جاری درآمد صدقات موجود در شهرستان خرم‌دره بیش از یک میلیارد ریال بوده است.

وی همچنین با اشاره به نحوه هزینه مبالغ جمع‌آوری شده از صدقات موجود در این شهرستان افزود: پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان برای حل مشکل آنها از جمله موارد مصرف صدقات جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول