اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر:

85 درصد شهروندان ابهری مشترک صندوق‌های صدقه هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: 85 درصد شهروندان ابهری مشترک صندوق‌های صدقه هستند.

85 درصد شهروندان ابهری مشترک صندوق‌های صدقه هستند

محسن داودی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ابهر در راستای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی مردم نیکوکار و خیر شهرستان ابهر توانسته است طی سال‌های گذشته 25 هزار نفر از شهروندان ابهری را به عنوان مشترک صندوق‌های صدقه (کوچک) جذب کند.

وی همچنین یادآور شد: کمیته امداد ابهر در زمینه بهره‌گیری از توان و ظرفیت موجود در روستاهای ابهر نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر در ادامه درآمد ماهانه کمیته امداد ابهر از محل صندوق‌های صدقه را 550 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در حدود 400 میلیون ریال این مبالغ از صندوق‌های صدقه موجود در منازل و مشترکان خانگی صندوق‌های کوچک جمع‌آوری می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در مجموع 26 هزار و 350 صندوق صدقه در شهرستان ابهر در اندازه‌های مختلف کوچک، بزرگ و متوسط وجود دارد.

داودی در ادامه از آغاز زندگی مشترک 73 زوج مددجو با کمک کمیته امداد ابهر خبر داد. کمیته امداد علاوه بر خدمت‌رسانی به مددجویان این نهاد در قالب سرفصل‌های مختلف اقدام به فراهم‌سازی شرایط سهل و آسان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت این نهاد کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد برای آسان‌کردن شرایط ازدواج جوانان نیازمند تحت حمایت این نهاد پرداخت کمک هزینه‌های ازدواج برای گروه هدف است، اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت 73 زوج با کمک کمیته امداد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی در ادامه مبلغ هزینه شده برای فراهم‌سازی ازدواج 73 زوج مذکور را 435 میلیون ریال اعلام کرد.

داودی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد افزود: کمک هزینه‌های ازدواج پس از برگزاری دوره ‌های آموزشی به زوج‌های جوان اهداء می‌شود.

در این دوره‌های آموزشی نحوه همسرداری و نحوه برخورد با مشکلات زندگی به مددجویان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول