اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

دهدشتی‌ها 170 میلیون تومان صدقه دادند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات کمیته امداد در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

دهدشتی‌ها 170 میلیون تومان صدقه دادند

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات کمیته امداد در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه افزود: نصب صندوق‌های صدقات بزرگ در محل‌های پرتردد، چهارراه‌ها، مسیرهای ورودی و خروجی شهرها و روستاها و میادین شهر و همچنین توزیع صندوق‌های صدقات متوسط در ادارات، مطب پزشکان و مکان‌های عمومی پر جمعیت و توزیع صندوق صدقات کوچک در منازل مردم باعث شده کمک‌های نقدی مردم به این نهاد روز به روز بیشتر شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر 19 هزار و 341 صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در سطح شهرستان و در بین خانواده‌ها توزیع شده که از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال کمک‌های مردمی از این تعداد صندوق‌ها جمع‌آوری شده است.

رحیمی‌نیا با اشاره به اهمیت کمک‌های مردمی به این نهاد ابراز داشت: مردم شریف ما بدانند که کمک‌های آنها و مبالغی که به صندوق صدقات واریز می‌کنند به دست نیازمندان واقعی در سطح جامعه ما خواهد رسید.

این مقام مسئول در کمیته امداد امام خمینی دهدشت ابراز داشت: کمک به مستمندان علاوه بر اجر اخروی که برای کمک‌کننده دارد باعث رفع و کاهش فقر در جامعه خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست و با سخاوت شهرستان کهگیلویه همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی سخاوت و انسان دوستی خود را نشان داده‌اند.

رحیمی‌نیا با اشاره به معضل اجتماعی متکدیان که در سطح شهرها و در معابر جولان می‌دهند، اذعان داشت: مردم ما باید بدانند که اکثر این افراد مستمندان واقعی نیستند و کسانی هستند که به شیوه‌های مختلف سعی دارند با احساسات مردم بازی کنند تا کسب و کاری از این طریق برای خود مهیا کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید سعی کنند به گونه‌ای کمک کنند که به دست مستمندان واقعی جامعه برسد، تاکید کرد: بهترین راه و آسان‌ترین مسیر برای کمک به نیازمندان جامعه استفاده از صندوق صدقات است.

این مسئول حمایتی با تقدیر از کمک‌های مردمی که به صندوق صدقات ریخته‌اند، افزود: مبالغ جمع‌آوری شده از این صندوق‌ها در بین ایتام و نیازمندان برابر دستورالعمل‌های جاری تقسیم می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول