اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی مازندران:

مازندرانی‌ها 48 میلیارد ریال صدقه دادند

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران میزان صدقات جمع‌آوری شده در مازندران از طریق صندوق‌های بزرگ، متوسط و کوچک را بیش از 48 میلیارد ریال برشمرد.

مازندرانی‌ها 48 میلیارد ریال صدقه دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، حسن قربانی در گفت‌وگویی به بیان عملکرد این معاونت در شش ماه اول امسال پرداخت.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران میزان صدقات جمع‌آوری شده کمیته امداد مازندران در شش ماه اول امسال را 49 میلیارد و 587  میلیون ریال برشمرد و گفت: میزان صدقات جمع‌آوری شده در شش ماهه اول سال قبل 39 میلیارد و 813 میلیون ریال بوده است.

قربانی گفت: این میزان صدقات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از 20 درصدی برخوردار بوده است.

وی میزان صدقات جمع‌آوری شده در مازندران از طریق صندوق‌های بزرگ را 16 میلیارد و 838 میلیون ریال، صندوق متوسط را 800 میلیون ریال و کوچک را 31 میلیارد و 365 میلیون ریال برشمرد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه شهرستان‌های بابل، آمل و ساری بیشترین میزان صدقات پرداخت شده مازندران را در شش ماه اول امسال داشتند، تصریح کرد: مردم شهرستان آمل با پرداخت 5 میلیارد و 334 میلیون و 473 هزار و 350 ریال در پرداخت صدقه مشارکت داشتند.

وی گفت: میزان افزایش صدقات پرداخت شده در آمل در شش ماهه امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد بوده است.

قربانی با بیان اینکه مردم خیر بابل نیز 6 میلیارد و 196 میلیون و 650 هزار و210  ریال صدقه در شش ماه اول امسال پرداخت کردند، ابراز داشت: میزان افزایش صدقات پرداختی مردم بابل 25 درصد است.

این مسئول میزان صدقه پرداخت شده مردم مرکز مازندران را نیز 8 میلیارد و 684 میلیون و 836 هزار و 475 ریال برشمرد و اظهار داشت: میزان پرداخت صدقه توسط ساروی‌ها نیز رشد 19 درصدی داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران کل کمک‌های مردم مازندران به این نهاد به جز صدقات را 50 میلیارد و 425 میلیون ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدقه تلفنی 4050 کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: مردم مازندران از طریق این سامانه نیز 24 میلیون و 849 هزار و 700 ریال صدقه پرداخت کردند.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول