اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سلامتی امام زمان(عج)

طرح جمع‌آوری صدقه نیمه شعبان در تویسرکان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد تویسرکان از اجرای طرح جمع‌آوری صدقه در شهرستان تویسرکان همزمان با سراسر کشور به منظور سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) خبر داد.

طرح جمع‌آوری صدقه نیمه شعبان در تویسرکان اجرا می‌شود

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار داشت: همزمان با نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) در قالب طرح مسجدمحوری کمیته امداد امام(ره) تویسرکان برای سلامتی و ظهور ایشان در مساجد و محافل برگزاری جشن‌های نیمه شعبان صدقه‌های اقشار مختلف مردم را جمع‌آوری می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری صدقه برای تعجیل ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) از نیمه شعبان به مدت سه روز در سطح شهرستان اجرا می شود، ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) در قالب سه پایگاه‌ در سطح شهر تویسرکان به منظور جمع‌آوری صدقه‌های عموم مردم از فردا در میدان‌های شهیدفرشید، امام خمینی(ره) و آزادی مستقر می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان تویسرکان ادامه داد: پایگاه‌های این نهاد در قالب صندوق‌های سیار جمع‌آوری صدقات در مساجد تمام روستاهای شهرستان نیز مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: عواید این صدقات و درآمد مساجد در راستای تأمین نیازهای خانواده‌های زیرپوشش نظیر درمان، تهیه جهیزیه، کمک‌های تحصیلی، اشتغال و... هزینه می‌شود.

وی با بیان این نهاد در سال گذشته رتبه نخست جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: مردم نیک‌اندیش و خیر تویسرکان همیشه در مناسبت‌های مختلف یاری‌گر محرومان و نیازمندان کمیته امداد بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان در پایان گفت: از مردم خیر و نیکوکار می‌خواهیم که با مشارکت در این طرح خداپسندانه همچون گذشته این نهاد مردمی را یاری رسانند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول